18 Eylül 2008

Yaşamak Güzel Şey


Yaşamdan, yaşadıklarımızdan, yaptıklarımızdan,işimizden keyif almak çok güzel, çok mutluluk verici! İnsanın mutlu olmaması, yaşamdan zevk almaması mümkün değil bu durumda!
Elbette en iyi ortamda bile tersliklerle, canımızı sıkan ukalalıklarla, kendini bilmezliklerle karşılaşıyoruz,canımız sıkılıyor. Ama her şey hangi kefenin ağır bastığı ile ilşkili! Eğer ki artılar ağır basıyorsa sıkıntı çabuk dağılıyor! Eksiler ağır basıyorsa sizin için neyin önemli olduğunu düşünüp karar vermekte yarar var!
Ben, kendi adıma, hayat güzel, hava güzel, yaşamak güzel diyorum ve herkesin, yaşamdan keyif almasını, mutlu olmasını, sevinçten yerinde duramamasını diliyorum!

Yaşamak Güzel Şey

Yaşamak güzel şey doğrusu
Üstelik hava da güzelse
Hele gücün kuvvetin yerindeyse
Elin ekmek tutmuşsa bir de
Hele tertemizse gönlün
Hele kar gibiyse alnın
Yani kendinden korkmuyorsan
Kimseden korkmuyorsan dünyada
Dostuna güveniyorsan
Iyi günler bekliyorsan hele
Iyi günlere inanıyorsan
Üstelik hava da güzelse
Yaşamak güzel sey
Çok güzel şey dogrusu.

Melih Cevdet ANDAY


Mutluluk İçinizde

Bulutlar ardındaki güneşin
sabaha doğması gibi...
mutluluk içimizde.
kuşların kanat çırpıp
gökyüzüne uzanması gibi...
mutluluk içimizde.
taze gülün dalında durması
bülbülün güle konması gibi...
mutluluk içimizde.
martıların denize uçması
denizin dalgalanması gibi...
mutluluk içimizde.
bizim ruhumuzun derinliklerinde
sevgi ile mutluluğu hisedip
yaşatabilmemiz gibi...
mutluluk içimizde.
yeni doğmuş bir bebeğin
ilk adım atışı gibi...
mahsum saflığı
tatlı bir tebbesümü
bir gülümsemesi gibi...
mutluluk içimizde.
hayatı gökkuşağı
rekleriyle boyamak gibi...
mutluluk içimizde
çocukluğumuzda
oynayamadığımız
oyunları her yaşta
oynaya bilmek gibi...
mutluluk içimizde.
küçücük sevinçleri
sevgiyle dağıtmak gibi...
mutluluk içimizde.
dökülen tek damla
göz yaşı için yağmurları
feda ediyorum.
acıları suya gömün
ben size mutluluğu
armağan ediyorum.
mutluluğun adresi içinizde...
mutluluk elinizde.
mutluluk içinizde...
Derya Avşar

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Sabah sabah içim açıldı, ne güzel şiirler bunlar böyle. Bugun karamsar uyanmıştım biraz ama şiirler sayesinde çok iyi hissediyorum kendimi. Teşekkürler canim.

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Canım Özlemciğim, şiirler sana iyi geldiyse ne mutlu ikimize! Sıcacık yorumunu okumak inan bana çok iyi geldi! Ben de çok teşekükr ederim! Öptüm seni!