15 Mart 2008

Güzellikleri Paylaşmak!



Nilüfer

sizi kim bıraktı gözlerimin içine
ağlamaktan yorgun
rüzgârdan kaçak
durgun sularda nilüferken ben
yalnızlığına mahkum!

-hani buradaydınız az önce
sözcükleri bir bir dizen-

içlendim, ezildim, büyüdüm, ağladım
duydum…
sesimi duyurdum mu?

sizdiniz
hani göz kapaklarım düştükçe aralayan
elimi tutup bırakmayan
dizlerimin takati yokken
dik dur diyen annemin sözü çizildi zihnime!
ekledim… geceleri sabahlara
köz olmayi bekleyen şehirlerden
kaçtım! ...
denize boyandım az önce
çığlık çığlık martı oldum
duymadınız…


neredeydiniz
soğuk kış gecelerinde
sabrımı çengelleyip göğsünüze bekledim
gözümde biriken hayatlar
usul usul düştü toprağa
her defasında uyuttum özlemlerimi
unutmadım hiçbir ismi
dönmediniz…


Banu Kalyoncu
2007/01/20


.Arkadaşlar, merhaba! Karabatak gibi ortadan kayboldum değil mi? Neyse ki döndüm! Nerelerde miydim? İsteksizlik, can sıkıntısı, bilgisayar tahammülsüzlüğündeydim! Zaman zaman hepimizini yaptığı gibi ruhumu karartma çalışmaları içerisindeydim! Sona erdirdim.
Veee Burçak aldığı kiloları verebilmek için diyete girdi. Hem de geçen hafta ortası. Yaptığım bir pastayı sizlerle paylaşacaktım, krema ile hamuru birbirine yakıştırmadım, kendi uyarlamamdı. Aldığım hazır pasta kreması her ne kadar içine margarin katmasam da ağır geldi. Onca malzeme ziyan oldu, çöpe gitti. Ama porsiyonluk pastadan büyük bir sabırla iki tane aldım, sonunu getiremedim. Bir daha ki sefere daha iyisini yaparım dedim kendi kendime!
Sonra da amaaaaaaan dedim ve pasta başta olmak üzere tüm hamur işlerinden vazgeçtim. Uzunca bir süre! Sapıtmıştım ama hemen her akşam bir kurabiye, kek, pasta! Ne oluyoruz, nereye gidiyoruz? Ekmeği de azalttm. Abartılı mı yiyordum hayır ama şimdiye göre evet! Pilates ve yogaya da başlıyorum! Kim tutar beni?
Bundan sonra böyle vallahi! Hiç acıma yok! İstediğim kiloya indikten sonra yalnızca hafta sonları tatlı, kurabiye yapıp kalanını paylaşacağım! Üst kat komşum, sevgli arkadaşım Dilekçim'i de uyardım bize hiç bir şey getirmemesi konusunda! Okuldaki kokulara dayanamam sanıyordum, ne pizzalar, kekler, poğaçalar, börekler, pilavlar pişti de yemedim! Yemem! Önemli olan karar vermek, değil mi ama? Nasılsa evde sebze ağırlıklı besleniyoruz!
Eveeeet, bende haberler böyle!
Bu arada iki kurabiye tarifi de üst üste gelmesin istedim. Bir daha ki yazımda diğer kurabiyemin tarifini ve deee yemek kitaplarımı paylaşacağım sizlerle!
Söz veriyorum! Sizlerle paylaşacağım çooook kitabım var, Burçak, kitap almaya doyamadı da bu aralar! Sizleri de bıktırmadan usulca usulca paylaşacağım!
İyi tatiller, sevgiyle kalın sevgili dostlarım! Sizi çok özlemişim ben!






.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

canım benim kolaylıklar diliyorum umarım en kısa zamanda gider kiloalar
sevgiler kocamannn

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Burçakcım gerçekten çok özlemiştim seni! Lütfen bu kadar ara verme:) Diyet konusunda kararlı olmana sevindim! Kolaylık ve başarı diliyorum. Ben 1,5 ayda 4 kilo verdim ve inanılmaz mutluyum:)) Gerçi gördüğüm kadarıyla senin pek bir fazlalılığın yoktu! Ama senin nasıl hissettiğin önemli tabiki. Kitap önerilerini sabırsızlıkla bekliyorum:)) İyi haftalar! Öptüm kocaman:)

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Burçakçım senden haber almak negüzel . Aferim valla onca kokuya yenilmemişsin. Bende rejimdeyim yine seni çok iyi anlıyorum :)

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Yeşimciğim, teşekkür ederim tatlım!
Bir haftada pantolonlarımdan ikisini giyerken belinde rahatamam oldu bile!
Azimliyim, vereceğim kilolarımı!
Sen zayıfladın bile değil mi?
Öptüm canım!

Seblacığım, inan ben de sizleri çok özledim tatlım! Söz, bir daha bu kadar ara vermeyeceğim!Senin hiç kilon yoktu ama, inanamadım! Ama istediğin gibi kilo vermiş olmana çok sevindim!
Benim fazlalığım vardı! Var da, gidecekler eli mecbur! Öneri ne demek tatlım ancak paylaşım olur!Seni kocamannn öpüyorum!

Canayım, çok teşekkür ederim tatlım! İnsanın İyi ki varsınız benim canım arkadaşım! Gerçekten iyi ki varsınız! Kiloları birlikte vereceğiz değil mi? Hiç bir şey ezemez bizi! Çikolatayı bile siler geçeriz yeri geldiğinde!
Öptüm seni!

Hanife dedi ki...

Ben de Pilates CD si aldim Burcak'cigim:) Kim tutar bizi:)

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Hanifem, çok sevindim! Doğru diyorsun vallahi kim tutar biz azimli hatunları! Evde iki koca paket çikolata var, dün geldi, gözüm görmüyor! Canım, öptüm seni!

sevdamavisi dedi ki...

Canım benim,
çok şükür döndün sayfana. bomba gibi hem de . ben de diyete başladım ama senin kadar azimli değilim sanırım ki iki haftadır bir kilo bile vermedim:)) Seni görünce ben de azmettim. Yaza incecik girel,im değil mi. ÖPüyorum canım. sevgiler..

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Sevdacığım, tatlım, çok teşekkür ederim tatlım!
Bence senin hiç kilo vermeye ihtiyacın yoktu!Ama sen istiyorsan tabii ki vereceksin! Hiç anlamadan kilo vermeye başlayacaksın bence!
Azimli arkadaşım benim öptüm seni!