5 Ocak 2008

YENİ YIL YENİ BAŞLANGIÇLAR ETKİNLİĞİ!

Merhaba, işte bir etkinliğin daha sonuna geldik! Bir iki kişi dışında herkes hediyesini aldı! "Yeni Yıl Yeni Başlangıçlar Etkinliği'ne katılan tüm dostlarıma ve arkadaşlarıma çok çok teşekkür ediyorum! Ayrıca bana etkinlik logosunu bulan sevgili arkadaşım Yasemin'e ve etkinlik banner'i oluşturan biricik dostum Sevda'ya bir kez daha çok çok teşekkür ediyorum! Elinize ve yüreğinize sağlık!Umarım hepiniz etkinlikten keyif almışsınızdır!

Ben, güzel yorumlar aldım, aldığımı duydum, çok mutlu oldum! Dilerim, etkinliğe katılan herkes sonuçtan memnun olmuştur!

Ben, daha sonra, baharda bir hediye etkinliği daha düzenleme niyetindeyim!Sonra da uzuuunca bir süre hediye etkinliği düzenlemeyeceğim! Başka etkinliklerde buluşacağız.Mutlaka!

Bana, hediye gönderen Burçin'e çok çok teşekkür ediyorum, çok özenliydi!Kolim gelir gelmez sabırsızlıkla açtım, hediyeler bitmek bilmedi, hepsinde de bir not vardı!Çok incelikle düşünülmüş hediyelerdi! Burçinciğim, yüreğine sağlık canım! 29 Aralık günü, öğleye doğru hediyem geldi ancak etkinliği yürüten kişi olarak hediyelerimi erkenden açıklayamadım! Kimin kime çıktığının bilinmemesi gerekiyordu!


Şimdi, kim kime hediye almış bir görelim isterseniz!

  • Fidan

  • Yeşim


  • Yeşim

  • Oylum


  • Oylum

  • Zerrin


  • Zerrin

  • Serpil


  • Serpil

  • Yasemin


  • Yasemin

  • Sevda


  • Sevda

  • Burçin


  • Burçin

  • Burçak


  • Burçak

  • Sebla


  • Sebla

  • Özlem


  • Özlem

  • Hülya


  • Hülya


  • Şerife


  • Şerife

  • Ezgi


  • Ezgi

  • Gözde


  • Gözde

  • Duyuşen


  • Duyuşen

  • Naşide


  • Naşide

  • Özlem


  • Özlem (Sevgili Özlem, hediyesini sahibine henüz ulaştıramadı! Kendi hediyesinin resmini de bana gönderir göndermez burada yayımlayacağım).

  • Süheyla


  • Süheyla

  • Serap


  • Serap

  • Ayşe


  • Ayşe

  • Neslihan


  • Neslihan

  • Emel


  • Emel

  • Fidan


  • Fatma

  • Ayşe


  • Ayşe

  • Fatma

  • İlk defa bir çekilişte iki kardeş birbirine hediye almak durumunda kaldı! Sevgili Fatma ve Ayşe, etkinliğe katıldığınız için teşekkür ederim!
    Sevgili dostlarım, yeni etkinliklerde buluşmak üzere şimdilik hoşçakalın!

    Hiç yorum yok: