6 Ocak 2008

Paulo Coelho ile Buluşma

İşte nihayet beklediğim an geldi çattı! Yazılarını çok beğenerek okuduğum Paulo Coelho'nun son
kitabı Portobello Cadısı'nın 3 Ocak'ta çıkacağı haberini almıştım. Çıktı, bugün aradım, henüz bulamadım! Yarın bulabilirim sanıyorum, elime aldığım an kendimden geçeceğime eminim!
Yarın büyük Migros'a ve Carrefour'a bakacağım, olmadı Bahçeşehir D&R'dan bulurum.
Kitabın konusu çok çok güzel, okumanızı şiddetle öneriyorum.
Özellikle Simyacı, Piedra Irmağı Kıyısı'nda Oturdum ve Ağladım, Şeytan ve Genç Kadın, Zahir, Işığın Savaşçısı'nın El kitabı (deneme türü ama çok güzel, diğerleri kadar şiirsel)'nı çok beğenerek okuduktan sonra bunu da çok beğeneceğimden eminim!Üç kitabını henüz okumadım Veronika Ölmek İstiyor, Beşinci Dağ ve Hac! Onlara da sıra gelecek elbette! Kitapla ilgili olarak şunlar yazıyor:
"Gizemli bir kadının öyküsü
Onu yakından tanıyan, belki de hiç
tanımayan dostlarının ağzından
Kim olduğumuzdan emin olmasak da, kendimize karşı her zaman içten olma cesaretini nasıl ediniriz?
Bugün, annişle Beylikdüzü''ndeydik, dolap, kitchen aid (mutfak şefi) baktık, Bauhaus, Real, Esse turu attık, yorgunluktan bittik! Annemi daha fazla bekletmek istemediğim için D&R aramadım artık, küfür gibi gelirdi artık.
Esse'de indirim vardı, insert'te istediğim mutfak şefi çok fonksiyonlu (20 tane iş görüyor) gibi tanıtılıyor ama gerçekte sadece yoğurma ve çırpma aparatı var. Diğer aparatlar ayrıca satın alınıyor, kırmızı ve büyüktü, çok ta göz alıcıydı. Ama çok fonksiyonlu olmadığını yani bütün parçaların içinde olmadığını öğrenince acele etmeye gerek kalmadı. O fonksiyona sahip bir mutfak şefini daha da indirimli olarak Kenwood'dan alabileceğimi biliyorum zaten! Ama alacağım günü iple çekiyorum.
Gönlüme göre dolap ta bulamadım, benim gibi dergi, kitap almaktan vazgeçemeyen bir insan ancak bir duvar boyu dolap yaptırabilir, raf alabilir! Camlı bir dolap istiyorum, değerlilerimi tozlanmasın, solmasın, eskimesin, değil mi ama? Daha sonra bir de Koçtaş'a bakacağız, bugün yakın bölgeyi keşfettik.
Annişle en çok Real'de oyalandık, ne kadar büyük, ne kadar temiz, ne kadar uygun fiyatlar! Dayanamayıp kestaneli pasta aldım, daha sonra kendim de yaparım! Sizin için de bir dilim yedim! Çok lezzetli olduğundan emin olabilirsiniz, tazecik, bugün yapılmış yoksa almaya cesaret edemezdim zaten!
Yeni keyifleri paylaşmak üzere şimdilik hoşçakalın sevgili dostlarım! İyi haftalar!

7 yorum:

Adsız dedi ki...

ay bu benim halim bende o kırmızının yanında durup anneme hep bunu isityorum diyorum ama gerisi yok tabi demek kenwood daha uygun olabilecek o zamanı bekleyim bana da haber ver ki bende eksik kalmayım.
bu kitabı mutlaka gelince bulur alır okurum hiç bir kitabının izi silinmedi çünkü
ama bu ara yüreğim seni çok sevdiyi okudum ve hayatımda ilk kez bir kitap okurken ağladım ben bile inanamadım kendime. hala başım ağrıyor
neyse ne çok yazdım özlemişimde ondan
kocaman sevgiler canımm

Cafe Gusto dedi ki...

Burçakcığım Paulo Coelho'nun bende 4-5 kitabını okudum.Tarzını sevdiğim bir yazar.Bende alayım yeni kitabından.Ama ancak serviste gidip gelirken kitap okuyabiliyorum. O nedenle bir kitabı bitirmem zaman alıyor.
Pylaştığın için teşekkürler.sevgiler..

Quentins dedi ki...

Merhaba, cam kapaklı upuzuuunnnn bir kitaplık için IKEA'ya da bakabilirsin ;) Ben eve kitaplık ararken oradan bulmuştum istediğim gibi bir şeyi.

Aynur dedi ki...

DAVETIYE

Merhaba arkadaslar bu gün saat 14.00 te Türkiye saati ile 15.00 te AYYA Bayan blogcular kahvesinin acilisi var.Tüm blogcu arkadaslari davet ediyoruz,buyursunlar. Aynur Yaren

www.ayyachat.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Merhaba Burçak Hanım, kitap öneriniz için çok teşekkürler.
Sitemin linkini düzelttim karışıklık için özür dilerim artık yazıya ulaşabilirsiniz.

Yaren dedi ki...

D A V E T I Y E

Merhaba arkadaslar, bu gün saat 14.00 te Türkiye saati ile 15.00 te AYYA Bayan blogcular kahvesinin acilisi var.Tüm blogcu arkadaslari davet ediyoruz,buyursunlar.

Aynur Yaren

www.ayyachat.blogspot.com

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Yeşimciğim, bildiğim kadaruılya Krenwood'da renk skalası geniş değil, gri ve beyaz var tatlım! Benim almam bir kaç ayı bulacak yalnız. Sabredebilecek misin tatlım? Bu arada Tefal'de yeni bir indirim daha olursa kaçırmayıp alalım derim ben kırmızımızı!Kocamann sevgiler sana!

Serpilcipim, ortak bir zevki daha paylaşıyoruz demek ki! Ne güzel!
Rica ederim tatlım!Sana bol okuma dolu günler diliyorum ama kahve keyfi eşliğinde olsun!
Öptüm seni!

Sevgili Quentins,kitaplık konusunda verdiğin fikirlerden dolayı çok çok teşekkür ederim! Dolap sayesinde bir arkadaş daha kazandım, yaşasın!
Sevgiyle kal!

Sevgili Aynur Hanım, güzel davetiniz için teşekkürler! Hayırlı olması dileğiyle!

Ayşe Hanım, rica ederim! Ve gösterdiğiniz ilgiden, yaptığınız düzeltmeden, beni bilgilendirmenizden dolayı çok teşekkür ederim!
Sevgiler!

Yarenciğim, haberi aldım ama o saatlerde okulda olduğum için katılamadım! Çok güzeldir eminim!
Sevgiyle kal canım!