18 Ekim 2007

Kahve ve Kitap Keyfi'nin Dayanılmaz Hafifliği



Merhaba Sevgili Arkadaşlar, bugün itibarıyla "Kahve ve Kitap Keyfi'nin Dayanılmaz Hafifliği Etkinliği'ne katılım sona erdi.
Etkinliğe katılan arkadaşlarıma, dostlarıma bir kez daha teşekkür ederim. İyi ki bu etkinliği düzenlemişim. Bu vesileyle yeni arkadaşlar kazandım, çok duygulandırıcı, teşekkürler ve güzel temenniler içeren iletiler okudum. Çok mutlu oldum, havalara uçtum.
Dilerim, hepimizin çok keyif alacağı, hatırladığı zaman mutlu olacağı,anımsadığı zaman gülümseyeceği bir etkinlik olur!
En kısa zamanda sizlere kura sonucu kime hediye alacağınızı belirten iletileri ileti yoluyla bildireceğim.
Bu arada, bana yorum yazıp ta geri dönemediğim arkadaşlarımdan çok çok özür diliyorum
hatamı telafi edecek, gönülerinizi alacağım.
Eveeet, nihayet Burçağın canına tak etti,yeni bir bilgisayar aldı, hızından, her şeyinden çok memnun! Resimler bile daha net görünüyor!
Bundan sonra daha sık buluşacağız dostlarım! Şimdilik hoşçakalın.
Gönlünüzce olsun her şey!

14 yorum:

Adsız dedi ki...

Burçakcım , emininm katılan tüm arkadaşlar bu etkinlik sona erdiğinde yüzlerinde keyifli bir gülümseme ile sana teşekkür edecekler , yeni dostluklara vesile olduğun için..Kura sonuçlarını sabırsızlıkla bekliyoruz

Kolaylıklar diliyorum
sevgiler

Adsız dedi ki...

Burçak demek geldi kahve kitap günü harika merakla bekliyorum kime çıktım kim çıktı
kolay gelsin
kocaman sevgiler

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Sevgili Pastarda, ne kadar güzel yazmışsın, yüreğim hafifledi, çok mutlu oldum!Çok sağol, en kısa zaamnda sonuçları adreslerinize postalayacağım! Sıcacık sevgiler!

Yeşimciğim, canım benim, merhaba!
Evet, etkinliğe katlılım sona erdi, en kısa zamanda (şu iki günde yapabilirm herhalde) kime hediye göndereceğiniz konusunda bilgileri ileti adreslerinize postalayacağım!
Kucak dolusu sevgiler sana tatlım!

esra(büyüleyenmutfak) dedi ki...

merhaba canımcım;

yazamadım söyleyemedim etkinliğe katılmayı çok istedim ama ben küçük bir kasaba da çalışıyorum işlerim o kadar yoğun ki ilgilenemeyeceğimden korktuğum için hiç kalkışamadım ama etkinliğini sayfamda duyurmaya çalıştım.

seni böylesine mutlu etmesi beni de mutlu etti

seçilecek kitapları merak ediyorum bende çok öptüm kolaylıklar diliyorum canım sevgiler

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Canım, katılsaydın çok hoş olurdu ama sen de haklısın!
Etkinliği duyurma yoluyla sağladığın katkı için de çok çok teşekkür ederim!
Seçilecek kitaplar diye bir şey yok!
herkes, dilediği kitabı seçip gönderebilir.
Yalnız, değiştirme kartı almakta yarar var tabii ki çünkü göndereceğimiz kitabın aynısı arkadaşımızda olabilir. Buna dikkat edersek etkinlik daha keyifli olur.
Etkinlik yararlı bir amaca hizmet etmiş olur!
Sonuçta yemek kitabı alınacak diye bir kural yok! Sorduğun çok iyi oldu, ilgin için çok teşekkür ederim yeniden!
Çok öptüm, sevgiyle kal!

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Sabırsızlıkla kura sonuçlarını bekliyorum :)

GANNE dedi ki...

Burçakcım dün gece sana mail attım. Adres bilgimi verdim. Biraz önce o mail tekrar gonderdim sana. Mail niye gitmiyor anlamadım. Mailimi alınca haber ver olur mu?
opuyorum.

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Canım neyse ki iletin geldi!Neyse ki haberleşebildik!Teşekkürler!
Öpüyorum seni!

İLKAY dedi ki...

Burçak'cığım merhaba canım,
Bilgisayarın hayırlı olsun canım.....
Etkinlik için gönderimi yapacapım en kısa zamanda...Yalnız şunlar bende net değil...yardımcı olursan sevinirim.
1.Kargo gönderirken mecburen adımızı yazacağız.O yüzden karşı taraf kimden geldiğini öğrenecek.
2.Sitemizde bize gelen hediyeyi yayınlayacağız değil mi?
3.Bu tür etkinliğim ilk olunca kusuruma bakma canım nolur...
Sevgilerimle,
İlkay

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Canım, selam! Bilgisayarım hakkındaki düşüncen için çok çok sağol!İnşallah hayırlı olmaya devam eder!
Sorularına gelince:
1- Hediyelerimiz gönderdiğimiz kişinin eline ulaşıncaya dek kimden geldiği bilinmeyecek.Ancak hediyelerimiz elimize geçince kimden geldiğini öğrenebileceğiz, sonuç sürpriz olacak, şaşkınlık ve mutluluk duyacağız!Hediyemizle gelen güzel notu okuyacağız, saklayacağız!
2-Evet, sitemizde bize gelen hediyelerin resmini yayımlayacağız tatlım!
Kucak dolusu sevgiler!

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Hanife dedi ki...

Burcak'cigim,
Bana attigin mesaja uzun bir cevap yazmistim ama ulasmadi sana saniyorum. Cok uzuldum.
Zamansizliktan sayfalara hic bakamiyorum artik. Bu etkinligede katilmayi isterdim ama uzak oldugumdan vazgectim. Sana yazmistim hatta. Neyse artik, baska sefere..
Opuyorum seni
Bu arada bana bir mail atarsan sevinirim, adresini kayit etmemisim.

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Canım benim, merhaba!
Ben sana uzunca bir ileti göndermiştim,eline geçmedi herhalde, olsun ben yeniden gönderirim sana! Başka etkinliklerde görüşürüz artık tatlım!
Ege'yi ve seni çok öpüyorum!

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.