11 Mayıs 2007

Dünyadaki Tüm Annelerin Anneler Günü Kutlu Olsun!

Sevgili anneler, "Anneler Günü'nüz kutlu olsun! Aslında her gün sizin gününüz!
Bu çiçekler sizin için yapıldı, kurabiyeler de öyle! Kendi ellerimle size kurabiyeler yaptım vallahi!
Dün ev, bugün ise anasınıfı çiçek bahçesiydi adeta, çocuklar da coşkuya kapıldılar, annelerine öğrendikleri şarkıları söylediler! Çok güzellerdi, çok! Gurur duydum onlarla! Çok güzel durdular!
Öğretmenler de yarı anne değiller midir zaten?
Bir de çok güzel bir şiirim var size, bir fincan kahve eşliğinde keyifle okumanız dileğiyle!

ANNE

Sahi senden mi doğdum anne,
Yollar, nehirler, kuşluk vakitleri dururken,
Bir insandan mı doğar bir çocuk?

Anne, senin yüreğin taş olsa dayanır mı,
Kuş olsa, çiçek olsa, gündüz olsa,
Kırılmaz mı acıdan bir sap menekşenin boynu?

Bu kez dağlar doğursun beni anne,
Sen de ılık yağmur ol,
Durmadan yağ kanayan yerlerime.

Haydar Ergülen

6 yorum:

Sıcak Mutfaklar dedi ki...

Burçak canım seninde anneler günün kutlu olsun.Cuma akşamı eve çok geç geldim oğlum uyandı ve anne salon masasısının üzerinde bir hediye var senin için dedi.Hediyenin ne olduğu önemli değil ama o şimdiye kadar aldığım en güzel hediyeydi..
Bu arada kurabiyelerin çok güzel görünüyor.Benimde depoda bekleyen buna çok benzer kırmızı kalplerin bulunduğu bir tarifim var.Hadi bakalım tarifleri tokuşturalım.Şerefe canım.

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Tabii ki büyük bir mutlulukla ben de şerefe derim tatlım!
İnsanın bir tanecik evladından aldığı hediye çok çok değerli olmalı! Yeniden anneler gününü kutlarım benim sevgili arkadaşım!

sevdamavisi dedi ki...

Burçakcığım,
doğum günümü ve anneler günümü ilk kutlayan sen oldun. teşekkürler canım.Ben de annene selamlarımı gönderiyorum benim için anneler gününü kutla. Tabi seni de öpüyorum. sevgiler

Hesna dedi ki...

Burçak'cığım Merhaba
Hafta sonu bloğuma bakma fırsatım olmadı. Bugün anneler günü mesajlarını görünce çok duygulandım çok sevindim.Canım bende senin anneler gününü kutluyorum. Sen bizdende şanslısın birçok çocuğun var.
Senin bloğunu açıpta şiiri görünce gözlerime inanamadım. Bende bugün bir tarif ve şiir yazmak istiyordum ve yazmak istediğim şiiri sende gördüm. Haydar Ergülen'i o kadar severimki.Hele bir yazısı vardır Kars'a nasıl gidilir diye...Nar çiçeğim şiiri öyle.Hepsi birbirinden güzel.
Burçak'cığım anneni ve seni öpüyorum.Selamlar sevgiler...
Hesna

Adsız dedi ki...

Merhaba Burçak, Haydar Ergülen'in şiirini çok beğendim... Çok teşekkürler böyle bir şiiri okumama sebep olduğun için.

sıcacık sevgiler

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Sevdam, benim bilgisayarım kaldırılması gereken bir virüs programı yüzünden beni çok üzdü, yazı yazamadım, kaç gündür onunla uğraşıyorum, yeni düzeldi. Hemen sana yazı yazıyorum, geri dönememek beni kahretti inan bak! Kutlaman anneme iletildi canım, ben çok önem verdiğim, sevdiğim arkadaşlarımın özel günlerini untmamaya çalışırım! Nice mutlu seneler çocuğun ve eşinle! Ada'yı ve seni çok çok çok öptüm!

Hesnacığım, seninle bir çok ortak yönümüz olduğu doğru demek ki! Bak diğerlerini de ben senden öğrendim canım! Kutlamanı anneme ileteceğim! Çocuklarınla nice mutlu yıllar, nice anneler günü kutlamaları yapman dileğiyle! Sevgiyle Kal, seni çok çok öptüm!

Zerrinciğim, şiiri beğenmen beni çok mutlu etti inan ki! Sıcacık mesajın için çok çok teşekkürler!
Sana da sımsıcak sevgiler!