19 Kasım 2015

Hafta Sonuna Bir Kala


Merhaba dostlarım nasılsınız, dilerim iyisinizdir. Ben ve Misi iyiyiz. Annem de iyi. Geçtiğimiz hafta sonu Akçay'da idim. Cumartesi, Pazar keyif yaptık, Pazartesi günü işimiz vardı, hallettik, eve döndük. Aynı günün akşamı Bigadiç'e döndüm. Balıkesir'de çok büyük bir alışveriş merkezi var, adı Yaylada. Kahve Dünyası'da var, tam benlik. İlk fırsatta annemle Balıkesir'e gitmek istiyoruz.
Annemin bu hafta sonu Uzunköprü'den misafiri var, Sabahat abla. Uzunköprü'nün bize kazandırdığı en güzel insanlardan. Ben de gitmek isterdim ama daha yeni döndüm, kedişimi de yalnız bırakmak istemiyorum. Ben de dün temizlik yaptım. Bugüne sadece Pazar işi kaldı. Daha sonra karnabahar salatası yaptım. Yine de zamanım kalınca hem önümüzdeki haftanın planını hazırlayayım dedim hem de blogumda siz dostlarımla paylaşımda bulunayım istedim. Şimdilik benden bu kadar, yeniden görüşünceye dek sevgiyle, dostça kalın!





Hiç yorum yok: