31 Ekim 2015

Annem Annem Canım Annem



Merhaba dostlarım nasılsınız? Ben birazcık keyifsizim. Salı günü öğleden sonra annem geldi. Anneme kavuştum. Çarşamba günü okul yarım gündü, biz töreni o gün yaptık. Okuldan dönünce annemle buluştuk, birşeyler yedik, alışveriş edip eve döndük. Perşembe ve Cuma günü doya doya annemle zaman geçirdik. Perşembe günü pazara gittik, alışveriş ettik.
Bugün oldu ve saat 15.00'da annemle çıktık, onu yolcu ettim. Yurtiçi Kargo'ya gittim, ısmarladığım kitaplar gelmiş, onları aldım.



Çarşıdaki işlerimi hallettim ve eve döndüm. Eve girdim ve içim bir tuhaf oldu, kendimi bir anda yapayalnız hissettim. Misi ile yine başbaşa kaldık.
Bu arada önceki hafta okulun orada zeytin ağaçları varmış, Zeytinler toplandı, biz üç öğretmene eşit olarak dağıtıldı. Annem zeytinlerin nasıl yapılacağını öğrendi, hazırladı. Yaklaşık 20-25 gün öyle kalacaklar sonra tatlandırılacakmış. Annem bir sürü yemek yaptı, bana bıraktı. Bana çok yardımcı oldu, sabah birlikte temizlik yaptık.
Buluşmalar, kavuşmalar çok güzel ama vedalar insana çok feci koyuyor doğrusu. Benden şimdilik bu kadar dostlarım. Yeniden görüşünceye dek sevgiyle kalın!






Hiç yorum yok: