5 Haziran 2015

Benden Mutlusu Yok


Merhaba sevgili dostlarım nasılsınız? Dilerim çok iyisinizdir. Ben de çok iyiyim. Bir aksilik olmazsa 
Pazartesi akşamı anneme kavuşuyorum hem de 10 gün kadar kalacak. Dolayısıyla benden mutlusu yok. Çarşamba günü de il dışı atamalar için başvuruda bulunacağım. Çok heyecanlıyım. Cuma günü malum okullar tatil olacak. Pazartesi'den itibaren de  eski okuluma seminere gideceğim, arkadaşlarımı çok özledim. Ondan sonra 18 Haziran'da atama sonuçları açıklanacak. 
Ben bugün seçtiğimiz yerlerdeki okulları aradım. Balıkesir Havran'da epeyce bir boşluk var. 
Çanakkale Ayvacık'ta ise hiç boşluk yok. Pazartesi günü de Balıkesir İvrindi'yi arayacağım. Bakalım atama sonucu ne olacak? Bakalım istediğimiz yerlerden birine atanabilecek miyim? Hayırlısı olsun. 
Benden şimdilik bu kadar, yeniden görüşünceye dek dostça, sevgiyle kalın!








Hiç yorum yok: