13 Nisan 2014

Plan Program Derken



Sevgili dostlarım merhaba, dilerim iyisinizdir. Ben mi, bugün çok öfkelendim. Perşembe ve Cuma gününün etkinlik planlarını hazırlarken defalarca sayfada kayma oldu. Artık bu kadar aksiliğe can dayanmaz dedim. Neyse ki bitti, ben de rahat bir soluk aldım. Dün üç günlük planı hazırlamıştım, acelesi yoktu. Hatta bugün bilgisayarın başına isteksiz oturdum, işim bir an önce bitsin  dedim. Ama nerdeee? Şimdi mi gevşemeye başladım. Defalarca annemi aradım konuştuk. Salı günü anneme kavuşuyorum. Cumartesi günü de eğer bir aksilik olmazsa ablamlar gelecekler, 23 Nisan'da, gösteri sona erince İstanbul'a birlikte döneceğiz.
Bende şimdilik durum bu dostlarım! Yeniden görüşünceye dek sevgiyle kalın!

*Resim pinterestten, keşke burada da deniz olsaydı o zaman buraya delice sevdalı olurdum!

Hiç yorum yok: