7 Nisan 2014

Bu Cephede Neler Oluyor?



Merhaba dostlarım, nasılsınız? Umarım iyisinizdir, keyfiniz yerindedir. Ben iyiyim. Annem yarın yolcu, İstanbul'a gidiyor, bir hafta kalıp dönecek. Yine de biraz buruğum.
Dört  gündür ipad'im elimde dolaşıyorum, ne mi yapıyorum? Pic collage diye bir program var. Önce pinterest'e giriyorum, istediğim gibi fotoğraflar buluyorum. Sonra da pic collage'de blogum için tasarımlar yapıyorum. Müthiş keyifli bir iş. Pic collage programına sahip olanlar için şiddetle öneririm. Bir de iphone'si olanlarda pic collage programı varmış. Cumartesi, Pazar iki gündür plan hazırlıyorum. Beş günlük planım hazır. Neyse bugüne gelelim. Bugün prova yaparken hiç sinirlenmedim, doğal tepkiler verdim. Ve çocuklarım "Küçük Kız'ı  mendil eşliğinde çok güzel oynadılar. Onlara çok güzel oynadıklarını söyleyince çok mutlu oldular, havalara uçtular, biraz şımarmalarına göz yumdum. Merve ablaları (stajyerim) onlara yıldızlı aferin hazırladı, yakalarına taktı. Yine sevindiler, bugün yavrularım okuldan mutlu ayrıldılar. Veliler de sevindiler.
Eve döndüm, annemle çayımızı içtik, dışarı çıktık, ödemelerimi yaptım, alışveriş ettik, döndük. Yemeğimizi yedik, kahvemizi içtik. Ve ben yine ipad'imi elime aldım, Viber'den İloş ile (yeğenim) konuştum. Sonra da bilgisayarımı açtım ve işte karşınızdayım. Bende durum bu. Karar verdim, çocuklarım her güzel oynayışlarında yıldızlı aferin alacaklar.
Dostlarım benden bugünlük bu kadar, yeniden görüşünceye dek sevgiyle kalın!










Hiç yorum yok: