18 Aralık 2009

AŞIK OLMAK ANLATILMAZMIŞ


Seninle doğdum gülüm,senle var oldum
Eğer sensiz kalırsam dayanamaz ölürüm
Senle aşkı tanıdım,beklentisiz sevdim
Aşık olmak anlatılamazmış onu anladım...

Yorulduğum,korktuğum anlar çok oldu
Zaman geldi acıdı yüreğim,yaralandı
Bir sözünle ,bir hareketinle çok kırıldı
Aşık olmak anlatılmazmış onu anladım...

Bölmedim kalbimi paylaşmadım kimseyle
Sana adadım bedenimi de benliğimi de
Cesaretin varsa sende yaşarsın benle
Aşık olmak anlatılmazmış onu anladım..
.
Gözlerde görüyürum aşkı her baktığımda
Hayatıma anlam katıyorsun düşündüğümde
Bilinmeze doğru yola çıktım sevdiğimde
Aşık olmak anlatılmazmış onu anladım...

Aşkı yaşıyorum damarlarımda,yakıp geçiyor
Aldığım her nefes sanki gülüm sen oluyor
Uykusuz gecelerde yüreğim hayaline sarılıyor
Aşık olmak anlatılmazmış onu anladım....

Hasibe Kaya

Aşık olmak gururunu bir yana bırakmakmış, göremesen bile sevmekten vazgeçememekmiş bunu anladım!!!

Hiç yorum yok: