11 Haziran 2009

Paylaşımda Üçüncü Yılımız ve Misi'miz

Dün, blogumu oluşturalı tam 3 yıl oldu! Üç yılı geride bıraktık!
Dün, benim için önemli bir gün olduğuna inanıyordum ama sene sonu nedeniyle kafam o kadar meşguldü ki ne olduğunu anımsayamadım. Ve deliye her gün bayram diye düşünüp işin içinden çıktım. İşin ilginci geçen sene de blogumun doğum gününü unutup sonradan kutladım!
Bugün anımsadım! İki önemli konu var! Biri blogumun 3. yıldönümü oluşu diğeri de kedimiz Misi'nin 8 aylık olması! Hınzır kız tam 7 ay bir haftadır bizimle birlikte!

Üç haftalıkkken eve gelmişti ve miyavlamayı bilmiyordu, "miyuv, mii" bile yoktu, bir kuş gibi cikliyor bir de "iiiii" diyordu! En kart biçimde!
Şimdi de miyavlamayı bilmiyor yine cikliyor ve "miyuv" diyor! Onunla geçirdiğim her anın tadını çıkarıyorum!
Gördüğünüz gibi benim gerçekten de kutlamak için iki önemli nedenim var! Hayat güzel hava güzel!
Nice güzel paylaşımlarda bulunma dileğiyle!
Yeniden buluşuncaya dek sevgiyle kalın!

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Blog dünyasınd nice yıllar diliyorum.

Sevgilerimle

sevdamavisi dedi ki...

iyi ki varsın. iyi ki seni tanımışım canımın içi

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Özlemciğim, çok teşekkür ederim canım! Hep birlikte nice nice yıllara!
Sıcacık sevgiler!

Sevdam,çok çok teşekkür ederim! iyi ki ben de seni tanımışım canım benim!
Öptüm!

Yaren dedi ki...

Burcakcim blogunun yasi kutlu olsun ,insal daha nice nice yillar diliyorum.Sevgiler canim:)

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Yarenciğim, çok çok teşekkür ederim canım!Hep birlikte inşallah!
Öpüyorum!

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

tebrikler..
tebrikler..
kocaman olmuş maşallah :)))
darısı başımıza.....
sevgilerrrrrr.....

Sanem dedi ki...

Nice yıllara... :))

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Nunucuğum, hep birlikte nice yıllara inşallah! Çok çok teşekkürler!
Sıcacık sevgiler!

Sevgili Sanem, çok çok teşekkürler!