28 Mart 2009

Meyve Salatası


Merhaba, bu tarifi de yayımlamakta geç kaldım, değil mi? Hiç merak etmeyin dostlarım, telafi edeceğim! Bu arada bir daha ki paylaşımımız kitap ile ilgili olacak!



Meyve Salatası

Malzemeler:

1/2 elma

1/2 portakal

1/2 armut

Dilerseniz muz, çilek, şeftali, kayısı, kivi,...

1 paket krem şanti (ben, kek için de krem şanti hazırladım, iki tarifte de kullandım bu nedenle 1 paket krem şanti kullandım).

Süt

Meyve sosu ya da kabuk tarçın, portakal kabuğu rendesi,... (dilediğiniz malzemeyle krem şantiyi birarada kullanabilirsiniz).

Yapılışı:

1- Dilediğiniz meyveleri küp küp kesiyoruz.

2- 1/2 portakalın suyunu sıkıyoruz,meyvelerin üzerinde gezdiriyoruz.

3- Krem şantimizi 1 su bardağı süt ile hazırlıyoruz.

4- Meyve salatamızı krem şanti ile süslüyoruz.

5- Sonra da meyve sosu ya da kabuk tarçın, portakal kabuğu rendesi ile(başka bir malzeme de kullanılabilir) meyve salatamızın süsünü tamamlıyoruz!

Afiyet ile yiyoruz!

Tarif çok kolay, görünüm göze hitap ediyor, değil mi?

Yeniden buluşuncaya dek dostça kalın!

2 yorum:

Mutfak Havlusu dedi ki...

olsun sen gecik ama yeter ki ses ver!
:)
bu arada tarifin hafiflik sevenlere ideal ama birde o peçeteler harika görünüyor çok tatlılar
:)

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Zeynepçiğim, anlayışın için çok teşekkür ederim!
Beğenmene çok sevindim.O peçeteleri ben de çok seviyorum!
Ve de seni kocaman öpüyorum!