4 Nisan 2009

Kahve Çikolata Kitap Etkinliği


Merhaba dostlarım, ilkbahar bütün neşesiyle geldi,günler uzadı, artık akşamları hava daha geç kararıyor ya ben de mutluluktan uçuyorum!Sanki yaşayacaklarımız, yaşayabileceklerimiz çoğalıyor duygusuna kapılıyorum!;))
Evet, Sevdacığımın katkılarıyla artık geleneksel hale gelen kahve, çikolata ve kitap etkinliğimizi yeniden başlatıyoruz!
Sevdacığım, minnettarım sana da bu borçları nasıl ödeyeceğim, gerçekten bilemiyorum!

Arkadaşlar, etkinliğimize katılım 20 Nisan dolayısıyla sona eriyor,ben,çekiliş sonucunu en kısa sürede sizlere bildiriyorum ve en geç 08 Mayıs dolayısıyla hediyeler sahiplerine ulaştırılmış oluyor! 10 Mayıs'ta da hediyelerimizi etkinlik başlığı ve banner'ı altında yayımlıyoruz!
Yani yine "Anneler Günü" nedeniyle etkinliğimizi annelerimize ithaf ediyoruz!

Hediyelerimizi,göndereceğimiz kişiyi tanımaya çalışarak ve özenerek değiştirme kartlı alıyoruz! Ve de "Anneler Günü'nde sahiplerine ulaştırmış olmanın rahatlığını yaşıyoruz!
Etkinliğe katılım için adres, blog bilgilerimizi kitap-kahvekeyfi@hotmail.com adresine gönderiyoruz.

Hepimiz için keyifli bir etkinlik olması dileğiyle! Dostça kalın!

15 yorum:

Halime dedi ki...

Ben bu etkinliğe katılmak istiyorum!.Ama nasıl başvuracağımı anlamadım.Yardımcı olur musun sevgili Burçak ?

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Merhaba sevgili Halime, yalnızca adres ve blog bilgilerini belirrtiğim ileti adresine göndereceksin. Sonra da çekiliş sonucunu bekleyeceksin.
Sonra da sana çıkan kişiye kitap kahve ve çikolata hediye ediyorsun değiştirme kartı ile birlikte. Kahve fincanı ya da kahve ile ilgil başka hedlyeler de düşünebilirsin bunların yanında! Kitabın güncel olmasına, karşındaki kişinin ilgisini çekecek olmasına özen gösteriyorsun ve mutlaka değiştirmek artı alıyorsun.
Zamanında ellerinde olacak şekilde sana çıkan kişiye hediyesini gönderiyorsun.
Sonra da arkana yaslanıp 08 Mayıs'a dek sana gelecek hediyeyi bekliyorsun!
10 Mayıs'ta da etkinliğin resmini ve başlığını kullanarak sana gelen hediyenin de resmini çekerek blogda etkinlik yazını yayımlıyorsun. Hediyelerini bizlerle paylaşıyorsun. İşte bu kadar, dostça kal Sevgili Halime!

cumbada dedi ki...

BEN YİNE VARIM BURÇAKCIĞIM BENİ UNUTMA.........HÜLYA

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Hülya Öğretmenim, çok mutlu oldum, gerçekten!
Hemen sizi de etkinliğe katılan dostlarıma ekliyorum!
Saygılar,sevgiler!

ebrulitatlar dedi ki...

Bende katılmak için e-mail atım. Ama geldimi bilmiyorum. Sevgiler..

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Evet Sevgili Ebru, iletin geldi!
Etkinliğimize hoşgeldin, keyif alacağın bir etkinlik olması dileğiyle!

sevdamavisi dedi ki...

Burçakcığım,
lafımı olur canım yaptıklarımın. senin gibi bir dost için az bile. umarım güzel bir etkinlik olur. eminim öyle de olacak. öpüyorum.

sibellebutikpasta dedi ki...

Ben de varıııımmm

Cafe Gusto dedi ki...

Burçakcığım önce yorum bırakayım sonra mail atarım.Beni unutma...sevgiler..

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Sevdacığım,bu kez katkıların çok daha fazla oldu ama! Gerçekten bir kez daha çok çok teşekkür ederim!
Seni çok öpüyorum!

Sibelciğim, elbette ki sen de varsın! Kocaman sevgiler sana!

Serpilciğim, tamam canım! Çok mutlu oldum! Öptüm seni kocaman!

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Bende varımmm.Hemen mail atıcam sana.Öptm.

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Aslıcığım, tamam canım, hemen ekliyorum seni de! Çok sevindim! Çok keyif alacağın bir etkinlik olması dileğiyle! Kocaman sevgiler!

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Güzel olacağından eminim.Muffinlerin de afiyet olsun canım.Ellerine sağlık.Öptüm...

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Aslıcığım, çok çok teşekkür ederim canım! Kocaman sevgiler sana!

mutfakcini dedi ki...

Harikaaa.ben de etkinlikteyimm :)