19 Nisan 2008

KİTAP-KAHVE VE ÇİKOLATA KEYFİ ETKİNLİĞİ İLE İLGİLİ!


Merhaba Arkadaşlar,çok uzun zamandır yazı yazmayarak sizleri merakta bıraktım değil mi?
Özür dilerim, bu hafta Cuma gününü nasıl getirdiğimi bilemiyorum. Çok tatsız bir hafta geçirdim, tansiyonum çok düşüktü. Bugün de öyleydi ama evde dinleniyor olmanın etkisiyle kendimi daha iyi hissettim.
Dün akşam dolayısıyla etkinliğe katılım sona erdi. En kısa zamanda sizlere çekiliş sonucunu bildireceğim.
Sizler de Mayıs başından itibaren hediyelerinizi yollamaya başlayabilirsiniz!
Anneler Günü'nden itibaren en geç 15 Mayıs günü hediyelerinizi bloglarınızda yayımlayabilirsiniz!
Şimdilik hoşçakalın!

Not: Arkadaşlar,sitelerinizin adlarını,
  • linklerim-mutlulukmutfaktagizlidir
  • de
    bulabilirsiniz! Yeni siteler eklenice sayfam bozulmaya başladı ben de en iyi fikrin bir link sayfası oluşturmak olduğunu düşündüm!

    Sevgiyle kalın!

    12 yorum:

    EZGi :)) dedi ki...

    çok geçmiş olsun canım sevgiler

    mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

    Canım, çok teşekkür ediyorum!
    Sana da kocaman sevgiler!

    aslı'nın mutfağı dedi ki...

    Sevgili Burçak çok geçmiş olsun.. Tahmin ediyorum sürekli değişen hava ve basınç buna sebep oluyor, dinlenmek iyi gelmiştir..

    mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

    Teşekkür ederim tatlım! Şimdi daha iyiyim! Sıcacık sevgiler!

    Adsız dedi ki...

    canımın içi çok geçmiş olsun hava değişikliği mi etkiledi seni çantanda mutlaka tuzlu yada şekerli bişeyler bulundur sağlıkkk sağlık ve sevgilerr

    Yaren dedi ki...

    Canim cok gecmis olsun.Bu sürekli degisen havalardan olsa gerek.Bol su icmeyide ihmal etmemek gerek.Acil sifalar diliyorum canim,sevgiyle kal.

    mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

    Yeşimciğim, çok teşekkür ederim tatlım! Tuzlu ayran daha iyi geliyor, içebildiğim zaman onu içiyorum!
    Sana da sıcacık sevgiler ve sağlık dolu günler!

    Yaren'im, çok teşekkür ederim tatlım!
    Benim kadar bol su içen yoktur, emin ol! İkinci adres te lavabo doğal olarak! Öptüm seni!

    tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

    Canım çok geçmiş olsun
    Mailin bana ulaştı.etkinlk için,heyecanlandım doğrusu:)

    sevgiyle kal

    mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

    Dilekçiğim, çok teşekkür ederim canım!Senin heyecanlanman beni de heyecanlandırdı. Çok mutlu oldum!
    Sıcacık sevgiler sana!

    Adsız dedi ki...

    ya benim kitaplarım gelmedi ne öncekiler ne şimdikiler
    gene kargo mu yandı acep :)))

    öpücükler
    sevgilerr

    Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

    Ben blogumda yayınladım :)

    mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

    Yeşimciğim, önceki kitaplar için bir şey diyemem ama bu kez hediyelerin eline ulaşacak mutlaka!Bundan emin ol! Kocaman öpüyorum!

    Canaycığım, bilgilendirdiğin için çok teşekkür ederim tatlım! Kocaman sevgiler!