2 Nisan 2008

KİTAP-KAHVE VE ÇİKOLATA KEYFİ

Kopyasý KAHVE-KÝTAP VE ÇÝKOLATA KEYFÝ 104

Eveet, işte yeniden kitap kahve keyfi etkinliğimiz başlıyor! Etkinliği kaçırıp ta üzülenler, yeniden bu keyfi yaşamak isteyenler olunca dayanadım! Bu etkinlikte yine en büyük yardımcım Sevda’m oldu! O, benim kurtarıcı meleğim, imdadıma yetişti! Yaptıkların için sana çok çok teşekkür ederim sevgili arkadaşım, sana minnetarım! Tuttuğun altın olsun can dostum benim! Geçen sefer ki kitap ve kahve keyfinin vazgeçilmez hafifliği etkinliğinden tek farkı bu keyfe ve etkinliğe çikolatanın ya da el yapımı kurabiyelerin de eşlik ediyor olması! İsteyen arkadaşlar geçen etkinlikte olduğu gibi kupa, fincan, french press gibi kahve ile ilgili detaylar hediye edebilirler! Gönlünüzden ne geçiyorsa, özenli ve mümkünse değiştirme kartlı hediyeler göndermeniz daha iyi olur! Sonuçta aynı kitaptan hediye edeceğiniz kişide olabilir! Ya da zevkine uymuyor olabilir! Kitap seçimine gelince ille de yemek, pasta kitapları olması gerekmiyor. Güncel, yeni çıkan, herkesin hoşuna gidebilecek seçimler de yapılabilir. Tek koşul değiştirme kartı ve özen! Yine katılımcılar arasında çekiliş yapılacak ve herkes kendisine çıkan kişiye hediye gönderecekl Kimin kime çıktığı sürpriz olacak! Hediyelerimiz elimize geçene dek kimin göndereceğini bilmeyeceğiz! Bu arada etkinliği duyurduğum arkadaşlardan bazıları adres bilgilerini bana gönderdiler. Bugün akşam da katılımcı adreslerini aldım, word dosyasına kaydettim. Hepinize geri dönemedim, en kısa zamanda geri döneceğim! Ama şimdilik burada da etkinliğe katıldığınız için teşekkür etmek istiyorum! Etkinliği daha önce duymamış olanlar ya da adres bilgilerini bana henüz yollamamış olanlar katılmak için kişisel bilgileriyle birlikte kitap-kahvekeyfi@hotmail.com adresine gönderebilirler! Ben de çekiliş sonuçlarını aynı ileti adresini kullanarak göndereceğim! Site, blog sahibi olmayan arkadaşlar da etkinliğe katılabilirler, onlar kendilerine gönderilen hediyelerin resimlerini blogumda yayımlama süresinden önce bu adrese göndermiş olmalı!

Etkinliğe katılım 18 Nisan akşamı dolayısıyla sona eriyor, çekiliş yapılıyor, sonuçları size bildiriliyor! Sizler de en geç 10 Mayıs'ta hediyelerinizin size çıkmış olan kişilerin eline ulaştığından emin oluyorsunuz! Hediyelerinizi Mayıs başında göndermeye başlamanızda yarar var! Amacımız Anneler Günü'nü de anımsamış ve kutlamış olmak! Hediyelerimizi bloglarımızda, sitelerimizde 10 Mayıs'tan itibaren yayımlamaya başlayabiliriz! Yani hediyelerin sahiplerini bulmuş olması gereken tarihten itibaren! Hediyelerimizi yayımlamak için son gün 15 Mayıs!

Hepimiz için anımsadığımızda gülümseyeceğimiz, keyif alacağımız bir etkinlik olmasını diliyorum!Güzel günler hepimizin olsun! Yeniden görüşünceye dek sevgiyle, sağlıkla, dostça kalın!






24 yorum:

sevdamavisi dedi ki...

Burçakcığım,
çok güzel olmuş banner güle güle kullan. çok hoş bir fotoğraf çekmişsin. umarım çok güzel bir etkinlik olur canım. sana kolaylıklar diliyorum. hakkımda yazdığın güzel özler için de teşekkür ederiyorum. senin yüreğin o kadar güzel ki mübalağa etmişsin canım. sözümü olur yaptıklarımın. sevgilerimi yolluyorum.

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Merhaba, etkinlikten tesadüf sonucu haberim oldu, çok da hoşuma gitti.. Kitapları çok severim, ben de katılmak isterim.. İlki hakkında bilgi bulamadım, sadece adres bilgilerimizi size yollamamız ve mayıs başında hediyemizi göndermemiz gerekiyor öyle değil mi?

Hanife dedi ki...

Bu kez kesin katilacagim.
Bulundugum yer diger arkadaslara uzak gelirse diye endiseliyim sadece.
Sana hemen bir mail atiyorum Burcakçigim.
Asagidaki fotoda yer alan, uzanmis guzelligi yerime opersen sevinirim.
Gelecek sefer bulusmamiz senin evde olursa, vay o guzelligin haline:)
Bu arada kendimi davet mi ettirdim ne?

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Sevdam, bannerin boyutlarını beğenmiş olmana çok sevindim tatlım!
Her şey için çok teşekükr ederim! her şey senin sayende oldu! Ellerine sağlık! Dilerim sen de etkinlikten keyif alırsın!
Öpüyorum!

Sevgili Aslı, merhaba, etkinlik hakkında sana bir ileti gönderdim! Almış olman ve etkinliğe katılman dileğiyle!
Sevgiyle kal!

Canan hanım, davetiniz beni çok çok mutlu etti! Ne güzel bir etkinlik bu! Ben de geçen gün görmüş ve de imrenmiştim doğrusu! Bir aksilik olmazsa seve seve katılırım!Şimdiden size kolaylıklar diliyorum!
Sevgiler!

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Hanifeciğim, senin de etkinliğe katılma kararı alman beni havalara uçurdu, çok mutlu oldum!
Sen, en kısa zamanda gel, seve seve!
O minnoşu da dilediğin gibi yersin!
Seni evimde görmenin beni ne kadar mutlu edeceğini bilmeni isterim!
Kucak dolusu sevgiler!

Adsız dedi ki...

yaşasın kitap kahve çikolataaa
yuppiiiii
kocaman öpücüklerr

Eya dedi ki...

Sevgili Burçak, bu etkinliğe kesinlikle katılmak isterim ama ben Almanya'dayim :((((

Buradan da gönderebilirim hediyemi ama kitaplar almanca...aklına bir fikir geliyormu? Belki Almanyadan başka katılan arkadaşlarla birbirimizi mi eşleştirsen? Bilmemki?

Sevgiler

zehra

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Burçak etkinlik düzenlerde katılmaz mıyım :)
Bannerı ekledim bile bloguma. Sığması için biraz küçültüm ama kusura bakmayın lütfen .

aslı'nın mutfağı dedi ki...

İletini aldım sevgili Burçak,teşekkürler, detayları yolladım ben de sana.. Kolay gelsin..

Yaren dedi ki...

Burcakcim etkinligin hayirli olsun,cok güzel vede bence önemli bir etkinlik.Iyikide böyle güzel kitap okuma etkinli var canim.Cok sevincli vede heycanliyim:))Ellerine saglik canim.Ayrica dogum günü sözlerin icin de cok tesekürler,cok naziksin.Sevgilerimi biraktim :)

İLKAY dedi ki...

Buçakçığıııııııııııııım yaşasıııııııııııııııııııııııın...
Çok mutlu oldum...ve de şimdiden heyecanlandım canım...
Sana şimdiden kolaylıklar diliyorum...
Sevgiyle ve sağlıkla kal canımmmmmm

İlkay

Adsız dedi ki...

ETKİNLİĞİMİZE DAVETLİSİNİZ

ETKİNLİĞE KATILACAKSANIZ
*TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA TARİFİM HAZIR DİYE BANA MESAJ ATMAYI
*BAŞLIĞINIZA PDÇ 20 YAZMAYI
*TARİFE BAŞLAMADAN EVSAHİBİ HTTP://MUCİZEMBENİBUL.BLOGCU

DİYE KURAL FEREĞİ YAZMAYI UNUTMAYINIZ

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 20 http://nasibim.blogcu.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler.........

----------------------------------------------------------------------

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;31.03.2008--13.04.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ www.mucizembenibul.blogcu.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH.TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ "20" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......

Hanife dedi ki...

Tesekkurler arkadasim:)

Yasemin dedi ki...

kitap kahve ve cikolata varsa ben de varim :)))

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Yeşimim, inşallah çok keyif alacağın bir etkinlik olur tatlım!Senin coşkun beni de çok etkiledi. Öpüyorum!

Zehracığım, iyi ki etkinlik var, iyi ki de tanıştık. Çok sevindim.Çok çok güzel bir siten var.En kısa zamanda linkler için ayrıca bir sayfa oluşturacağım. Sana eşleştirileceğini belirtmiştim zaten!
Sıcacık sevgiler!

Canaycığım, çok teşekkür ederim tatlım! Sen, banneri ekledin ya, yeter!Kocaman sevgiler canım!

Aslıcığım, iletini aldım. Çok teşekkür ederim! Sevgiler!

Yarenciğim, sıcacık yorumların, güzel düşüncelerin için çok çok çok teşekkür ederim! Seni öpüyorum!

İlkayım benimmm! Dilerim, mutluluğun, heyecanın daim olur!
Dilerim, etkinlikten keyif alırsın!
Seni kocamannn öpüyorum!

Canan Hanım, en kısa zamanda etkinliğinize katılacağım.
Sevgiler!

Hanifem, asıl o kadar uzaklardan katıldığın için ben çok teşekkür ederim tatlım!

Yaseminciğim, buna çok çok sevindim tatlım! Çok öpüyorum seni!
Keyifli bir etkinlik olması dileğiyle! Çok öptüm!

Leziz Sofralar dedi ki...

Burcak'cim bu kez katilmak cok güzel boyle özel bir etkinlige seninde emegine saglik canim...

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Sevalciğim, etkinliğe katlıman çok çok sevindirici. Çok çok teşekkür ederim tatlım!
Profil resmin çok şeker!
Kocaman sevgiler sana!

GANNE dedi ki...

Burçakcım senden gelen mailler hep benim spam kutusuna dusmus ve silinmiş. :( etkinlik ile ilgili gonderdigin mailleri bana tekrar gonderebilir misin? Niye boyle oluyor anlamadım. senden mail gelmiyor bana haberin olsun. :((((

Mutfak Havlusu dedi ki...

bu sefer kesinlikle katılmaya çalışacağım:)

Cafe Gusto dedi ki...

Burçakcığım şimdiden ellerine sağlık..Kolay gelsin diyor çekiliş sonuçlarını bekliyoruz.sevgiler...

fidaneli dedi ki...

burcak cım slm... acaba hala katılma sansım varmı?? toparladım cok sukur ve yıne bırseylerın ucundan tutma vaktıdır benım ıcın;)

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Canım harika bir fikir,çok gzüel bir etkinlik kolaylıklar diliyorum
sevgiyle kal

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Bugün çekiliş günü çok mutluyum :)

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Fadimeciğim, ileti sorun çözüldü artık, değil mi? Öptüm seni!

Sevgili Zeynep, yine başka etkinliğe kaldın!Bir daha ki sefere ben, haber verir vermez katıl bence!Gününü kaçırma!Sevgiler!

Serpilciğim, iletimi aldın, değil mi? Kocaman sevgiler!

Fidanım, merhaba! sana çekiliş sonucunu bildirdim bile!
Sıcacık sevgiler!

Dilekçiğim, sıcacık yorumun için çok teşekkür ederim tatlım!
Sevgiyle kal!

Evet Canay'ım, çekiliş sonucunu gönderdim bile tatlım! Sevgiyle kal canım!