23 Nisan 2008

ATATÜRK VE ÇOCUKLAR!



"Bugünün küçükleri, yarının büyükleridir."
"Küçük hanımlar, küçük beyler! Sizler hepiniz geleceğin bir gülü, yıldızı, bir mutluluk parıltısısınız! Memleketi asıl aydınlığa boğacak sizsiniz. Kendinizin ne kadar mühim, kıymetli olduğunuzu düşünerek ona göre çalışınız. Sizlerden çok şeyler bekliyoruz."
- Mustafa Kemal ATATÜRK


ATATÜRK ÇOCUK OLMUŞ

Çocuk Bayramı'nda
Gelmiş katılmış aramıza,
Atatürk çocuk olmuş bakın:
Sallanıyor salıncakta!

Gülüyor gözlerinin içi,
Gülüyor,
Gökler, denizler kadar mavi.
Diyor ki: "Çocuklar, ben verdim size
Bayramların en güzelini".

"Dilerim, yurdumun çocukları,
Tüm çocukları dünyanın
Gülüp oynasınlar bugünkü gibi;
Acıda, sevinçte kardeş olsunlar...
Çınlasın yeryüzünde barış türküleri".

Aziz SİVASLIOĞLU

3 yorum:

lezzetsofram dedi ki...

Selam Burçakcım,
Sevgilerimle...
******************************
Seni çok seviyorum arkadaşım DOSTUM :)))Kuşlar gibi
> > uçmayı, balıklar gibi yüzmeyi öğrendik ama basit bir
> > sanatı unuttuk. İNSAN gibi YAŞAMAYI biliyor musun BU
> > HAFTA DÜNYA DOSTLAR HAFTASI bu mesajı sevdiğin
> > doslarına gönder eğer BEN de SEN in Yakın
> > arkadaşınsam dostunsam banada yolla Bunu
> > arkadaşlarına gönder bakalım kaç Cvp gelecek eğer 7
> > den fazlaysa çookkk sevilen birisisin demektir.
> > Dostluk Sabah öperek uyandırmaktır...Aynı dala
> > tutunmaktır kimi zaman aynı bisikleti sürmektir.
> > Ayağınız yetişmese bile...Dans etmektir kolkala...
> > küçük hediyeler almaktır... ve Kimi zaman aynı kalbi
> > paylaşmaktır.. Öpmektir onu doyasıya Ve bunu
> > söyleyebilmektir'Dostlugun en büyük Armağan Bana'
iyiki varsııınnn.

İLKAY dedi ki...

Burçak'cığım merhaba canım...
Uygun olduğunda bugünkü yazımı okumanı ve de etkinliğe katılmanı diliyorum canım...tabii eğer arzu edersen...
Kitap-Kahve-Çikolatayı dört gözle bekliyorum ...ben de hazırlıyorum..ilk fırsatta gönderiyorum canım...
Sevgilerimle,
İlkay

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Emelciğim, çok güzel bir mesaj bu! Çok çok teşekkür ederim! Ben de aynen sana yolluyorum canım!
Kocaman sevgiler!

İlkayım, sana mutlaka uğrarım tatlım!
Etkinliğine de sen düzenlediğin için katılmak isterim!
Sımsıcacık sevgiler sana tatlım!