18 Aralık 2022

Biz Çiplendik


 Merhaba sevgili dostlarım, nasılsınız? Dilerim çok iyisinizdir. Biz de iyiyiz. Biz Çarşamba günü çiplendik, pasaportumuzu aldık. Misi'yi kutusuna koyup veterinere  götürmeyi başaran annem oldu. Veterinerde de veteriner hekim çip takarken annem kucağına almış. Ben işteydim. Bugün, kutuyu odama çıkardım, Misi kanepede yatıyordu. Kutusunu görünce  kaçtı. Nazı bana geçiyor tatlı cadının. Bu arada maşallahımız var. Royal canin renal mamamızı yiyoruz, renal vet ilacımızı içiyoruz. (böbrek yetmezliği başlangıcı var). Yani tedavimiz devam ediyor.Bu arada çipi para cezasından korktuğum için değil kayıt altına alınmasının önemli olduğuna inandığım için taktırdım. Allah korusun kaybolma, terk etme durumlarında bulunabilmeleri açısından önemli. Bizde durumlar böyle.  Yeniden görüşünceye dek sevgiyle kalın dostlarım. 

 


Hiç yorum yok: