2 Mayıs 2017

En Bi Sevdiğim Ay


Merhaba sevgili dostlarım, nasılsınız? Dilerim çok iyisinizdir. Ben de iyiyim, hafta sonu Akçay'da idim. Moral depoladım ve dün akşam döndüm. Annem de iyi, Misi de iyi.
Bugün bu güzel eve taşınalı tam bir yıl oldu, tiramisu yiyerek yıldönümü kutlaması yaptım.
Dilerim en kısa zamanda kendi evim de olur, kendi evime de taşınabilirim.
Bu arada benim en sevdiğim ay bu ay, ilkbahar iyice kendini hissettiriyor, havalar ısınıyor. Haziran ayını çok seviyorum, yaz geliyor, okullar kapanıyor. Seminer başlıyor, bitiyor. Tatil başlıyor. Temmuz ayını çok seviyorum okula dönüş için henüz iki ay var. Sevinç sarhoşluğu yaşıyorum.  Ağustos ayı tatilin finaline az bir zaman kalıyor, hüzünleniyorum.
Zamanı yavaşlatmak istesem de Eylül geliyor, seminerlerdi, okulların açılmasıydı derken telaş başlıyor. Derken zaman hızla akıyor ama bana akmıyor gibi geliyor. Kasım ayı geliyor, doğum günüm, Öğretmenler Günü derken yeni yıl geliyor. Sömestr tatili başlıyor. Daha sonra 23 Nisan hazırlıkları başlıyor. 23 Nisan bitiyor. Mayıs ayı geliyor. Yaz tatiline az bir zaman kalıyor. Okullar tatile giriyor, seminerler başlıyor. Seminerler bitiyor, biz öğretmenlerin tatili başlıyor. Zaman büyük bir hızla akıp gidiyor, okullar açılıyor.
Hayat bu tekrarlayan döngüden ibaret. Şimdi okulların kapanmasına 6 hafta kaldı. Seminerler ile birlikte sekiz hafta. Sonra güzelim yaz tatili başlıyor. Ve ben mutluyum.
Mutluluğum, hepimizin mutluluğu daim olsun! Sevgili dostlarım yeniden görüşünceye dek sevgiyle kalın!

* En sevdiğim çiçek ortancadır, mutlu çocukluğumdan bana kalan. Anneannemlerin bahçelerinde ortancalar ekiliydi, çok çok güzeldi. Hiç unutamam!








Hiç yorum yok: