14 Mayıs 2017

Bütün Kızlar Toplandık


Merhaba sevgili dostlarım nasılsınız? Dilerim çok iyisinizdir. Ben, Misi, annem ve ablalarım hepimiz çok iyiyiz. Geçtiğimiz hafta Cuma gününü iple çektim. Çünkü anneme gidecektim, ablalarımla buluşacaktım. Cuma günü geldi, yola koyuldum veee akşam annemle ablacıklarıma kavuştum. Bütün kızlar toplandık ama yıpranmadık. ;)) Çok güzel iki gün geçirdik. Cuma günü akşamı balkonda doyasıya sohbet ettik. Dün sabah enfess bir  kahvaltı ve kahve faslından sonra Ayvalık'a gittik, çok güzel zaman geçirdik. Gezindik, yemek yedik, çok şirin bir kafede buz gibi bir limonata içtik.
Akşam eve döndük, kahve içiminden sonra Anneler Günü kutlaması için dışarıya çıktık, yemek yedik. Oldukça geç bir saatte evimize döndük. Annişimle Güldal ablamın Anneler Günü'nü kutladık, sohbet muhabbet ve tumba yatak. Bugün yine çok güzel bir kahvaltıdan ve kahve içiminden sonra
yola koyulduk. Uzun ve keyifli bir öğle yemeğinden sonra yine yola koyulduk. Annem ve ablalarım beni evime kadar getirdiler. Aytül ablam hiçbir evimi görememişti, Güldal ablam da bu evimi görememişti. Geldiler, gördüler, çay içtik, gittiler.  Onları yolcu ettikten sonra kendimi öyle kötü öyle yalnız hissettim ki anlatamam. Yoğunluğa alıştıktan sonra yalnızlık öylesine koyuyor ki anlatamam. Bu arada annem beni aradı az önce, Edremit'teki Novada Alışveriş Merkezi'ne gitmişler, Gratis'e girmişler. Veee annem D&R açıldığını müjdeledi bana, havalara uçtumm!


Ablamlar da yarın öğleyin İstanbul'a dönüyorlar. Güldal ablamı sekiz aydır, Aytül ablamı da bir buçuk yıldan daha uzun süredir göremiyordum, ikisini de çok çok özlemiştim. Bizde durum bu, yeniden görüşünceye dek dostça kalın!

Hiç yorum yok: