20 Aralık 2016

Kar Beklerken



Merhaba sevgili dostlarım, nasılsınız? Ben, annem ve Misi iyiyiz. Hafta sonu annemdeydim. Pazar akşamı eve döndüm. Sokak kapısından içeri girdiğim gibi Misi ortalığı yıktı. Daha merdivenleri çıkmaya başlamadan nereden duyuyor sesimi, hiç bilemiyorum doğrusu. Yaş mama yiyeceğini de çok iyi biliyor. Hem kavuştuğumuz için hem de yaş mama nedeniyle mutlu oldu. Mırıl mırıldı.
Bu hafta kar bekleniyor. İnşallah lapa lapa yağar, okullar tatil olur. Ne de güzel olur. Mutfağa girip kurabiye yapmak istiyorum. Gerçi hafta sonu da yapabilirim de yine de kar tatili şahane olur. Bugün annemle, Aytül ablamın yeni yıl hediyeleri geldi bana. Beyazlı, mavili sallanan sandalye. Kar yağsın da ben de oturup kar manzarası seyredeyim.  Ama önümüzdeki hafta kar fazla yağmasın da yılbaşında anneme gidebileyim. Bugüne dek yılbaşında hiç yalnız kalmadım. Allah ta annemden, ailemden beni ayırmaz inşallah!



Misi şu anda annemin kaloriferin önüne getirdiği yatağında keyif yapıyor. Anne aşkı, kedi aşkı, kitap aşkı. Hepsi birbirinden güzel! Bende durum bu. Sevgili dostlarım yeniden ve dilerim yeni bir tarifle görüşmeyi diliyorum. Sevgiyle kalın!


Hiç yorum yok: