17 Haziran 2016

Okullar Tatil Oldu


Merhaba sevgili dostlarım, nasılsınız? Dilerim çok çok iyisinizdir. Misi ve ben çok iyiyiz. Annem Pazartesi günü geldi, dün sabah Akçay'a geri döndü. İnşallah ay sonu Misi ile ben de Akçay'a gideceğiz. Evet okullar tatil oldu, bugün gelişim raporlarını dağıttım çocuklara, kucaklaştık, vedalaştık. Ay sonuna dek seminerlerimiz var, plan hazırlamak yok. Bu da büyük ayrıcalık doğrusu.
Aslında seminerler olmasa da okullar olsa, seminer dönemi hiçbir şey yapmıyoruz, çok sıkılıyorum.
Ama tabii yazın çocukları tutmak çok zor oluyor. Artık Akçay'a gitmek, denize girmek istiyorum. Denizi çok özledim. Ay sonunu iple çekiyorum.  Önceki yıllarda birleştirilmiş sınıf olan okullardaki öğretmenler seminer dönemini istedikleri okullarda geçiriyorlardı. Bu sene önce ilk hafta herkes kendi okulunda seminere katılacak dendi. Bugün öğrendim ki iki haftayı da kendi okulumuzda geçirecekmişiz. Ne kadar mutlu oldum anlatamam. İki adım ötemde okul varken biz köye gideceğiz, yol parası vermeye devam edeceğiz. Bayıldım doğrusu!!! Benden şimdilik bu kadar, yeniden görüşünceye, yeni tariflerle buluşuncaya dek dostça kalın. Sizi çok seviyorum!



Hiç yorum yok: