17 Ocak 2016

Canım Annem


Merhaba dostlarım nasılsınız? Dilerim çok iyisinizdir. Ben mi? Ben de çok iyiyim, hafta sonu annecim yanımdaydı, dün Ümmühan abla geldi, temizlik yaptı, annem de ben de ona yardım ettik, işler daha çabuk bitti. Sonra çikolatalı sufle yaptım, tadı çok güzel oldu, kahveyle onu ikram ettim.
Annem suflenin çok hafif olduğunu söyledi çünkü yağ oranı az. Dr. Oetker'in çikolatalı suflesi, merak ediyordum, aldım yaptım. Ümmühan abla da annem de ben de sufleyi beğendik. Canım istedikçe alır yaparım, sufle kalıplarım da var! ;))
Annemden bugün ayrıldığım için üzgün değilim, önümüzdeki hafta sömestr tatili başlıyor ve ben Allah izin verirse 15 gün annemdeyim. Misicik te bize yarenlik edecek elbette, kambersiz düğün olur mu, annesi kızını o kadar süre yalnız bırakabilir mi hiç? İki günden fazla yalnız bırakamıyorum.
Yılbaşından bir hafta önce de yılbaşında da annemdeydim. Kısa süreli iki ayrılık oldu ya benim kızım bana küstü. Annem telefonda Misi hanım ile konuştu da ara buluculuk yaptı. Bizde durum şimdilik böyle. Yeniden görüşünceye dek sevgiyle kalın dostlarım, tatil yapacaklar, tatile gidecekler şimdiden iyi tatiller hepinize!

Hiç yorum yok: