25 Temmuz 2015

Kuru Meyveli Kek


Merhaba sevgili dostlarım, nasılsınız? Dilerim çok iyisinizdir. Ben de iyiyim, tatile devam. Denize giriyorum, kitap okuyorum. Anneme işlerde yardımcı oluyorum. Misi hanımın keyfi de yerinde annemin keyfi de.  Sizinle tarif paylaşacağım için benden mutlusu yok. Blogum uzun zamandır yalnızca kitap blogu haline gelmişti doğrusu. Tabii ki kitap paylaşımında da bulunacağım.
Canım kaç gündür kuru meyveli kek çekiyordu. En sonunda A101'de buldum kuru meyve kokteylini.
Aldım. Sonra Bim'e baktım. Meğerse orada da varmış. Marka farklı, ürün adeta aynı.
Her neyse geçen gün mutfağa girdim ve kekimi yaptım. Tarifini  de sizlerle paylaşmak istedim.

Malzemeler:
3 yumurta
1 bardak süt
1/2 bardak toz şeker
Vanilya
Kabartma tozu
1 bardak sıvıyağ
3 su bardağı un
1/2 paket kuru meyve kokteyli

Yapılışı: Yumurtalar iyice çırpılır. Süt, sıvıyağ, şeker, vanilya eklenir, çırpılır. Un ve kabartma tozu eklenir. Çırpılır. Bir yanda kuru meyveler 2 çorba kaşığı kadar unla karıştırılır. Bütün malzemeler çırpılır. Kek fırına konur. 180C 'de 45 dk. kadar pişirilir.
Afiyetle yenir.
Yeniden görüşünceye dek sevgiyle kalın!


Hiç yorum yok: