12 Temmuz 2015

Değişen Hayatlar


Merhaba sevgili dostlarım nasılsınız? Dilerm çok iyisinizdir. Bloguma uğramayalı çok uzun zaman oldu, neredeyse bir aydır yazmadığımı fark ettim. Bu benim için çok uzun bir zaman dilimi, alışık değilim doğrusu. Ama mazeretim var, benim hayatım değişti. 10 Haziran'da il dışı atamalar için tercihlerimi yapmıştım. Annemin uğuruna inandığım için sağolsun beni kırmadı, geldi yanıma. Sonra ayın 18'ine kadar beklememiz gerekti. Sonuçları beklemek zorlu bir süreçti. Veee 18 Haziran geldi, sonuçlar açıklandı, benim tayinimin Balıkesir/Bigadiç'e çıktığını gördük. Sevinçten havalara uçtuk, beşinci tercihimdi. artık her hafta sonu anneme gidebilirim, annem de bana günü birlik gelebilir, isterse kalabilir. Artık altı buçuk saatlik mesafeler ortadan kalktı biz en çok buna sevindik. Çünkü annemde vertigo var, sağlığı o kadar uzun saatler yolculuk yapmaya müsait değil. Her neyse sonra bir anda her şey değişiverdi. Annemle Akçay'a döndük. Bigadiç'e gidip ev aradık, bulduk. Yeniden Uzunköprü'ye geldik, okulla, Milli Eğitim ile ilgili işleri hallettik. Güldal ablam da geldi, eşyalar toparlandı. En çok ta kitaplar ve dergiler yer tuttu tahmin edersiniz. Annemle ablamın eşyaların toparlanmasındaki rolleri çok büyüktü.
Pazar günü nakliyeciler geldiler, eşyalar taşındı. Misi'ye gelince odamdaki eşyalar taşınmadan hemen önce kutusuna koydum, yavrum akşama kadar kutusunda kaldı, akşam çok rahatladı ama. Eğer kutusunda tutmasaydım hem o hem biz tedirgin olacaktık. Eve gelen ustalardan çok korkuyor.
Her neyse o gün dolayısıyla Bigadiç'e taşındım. Akşam Akçay'a döndük. Çünkü elektrik ve su yoktu, üzerime almam gerekiyor.
Ertesi gün Bigadiç'teki İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ile, bankada hesap açmak ile, nüfus idaresine
gidip kaydımı yaptırmakla ilgili işleri hallettim.  Resmi dairelerle ilgili işleri hallettikten sonra Akçay'a döndük. Ve tatilimiz başladı. Ablam da geçtğimiz Çarşamba gününe kadar yanımızda kaldı. Gırgır şamatayla günler geçti ve ablamın evine dönme zamanı geldi. Hala üzgünüm çünkü ablam evimizin neşe kaynağıydı, her eve lazım.
Ve ben şimdi bu yazıyı yazabiliyorum ancak. Ablam buradayken her gün başka bir yere gittik, denize girdik, gezdik. Çok güzel yerler keşfettik.
Bu arada ben il dışı atamalar için tercihi yapıp okula onaylattığımda müdür yardımcımız çok olumsuz yaklaştı, hiçbiri çıkmaz dedi. Ama bir mucize oldu ve tayinim çıktı. Çok dua ettim, Allah dualarımı kabul etti. Çok şükür!
Sevgili dostlarım benden şimdilik bu kadar, en kısa zamanda yeniden görüşünceye dek sevgiyle kalın!





Hiç yorum yok: