7 Mart 2015

Yeniden Merhaba


Yeniden merhaba sevgili dostlarım, nasılsınız? Dilerim çok iyisinizdir. Ben de çok iyiyim. Hafta sonları çok daha iyi oluyorum. Bugün sabah kalktım. Canım hiçbir şey yemek istemedi. Fırına sivri biber attım, domates sos hazırladım. Afiyetle yedim. Temizlik yaptım. Yemek yaptım. Dolma hazırladım. Spagetti sosu hazırladım, fiyonk makarna haşladım, afiyetle akşam yemeğimi az önce yedim. Şimdi de çay keyfi yapıyorum. Bugün canım dışarı çıkmak istemedi. Ev kuşu oldum, kitap okudum. Bugün burada fazlaca yağmur yağdı. Onun için de kahve ya da çay keyfi yapmak için ideal bir gün. Hayırlısıyla önümüzdeki hafta anneme kavuşacağım bu nedenle şimdiden çok mutluyum, inşallah bir aksilik olmaz.
Yeni okulun bana bir artısı var artık daha kısa sürede kitaplarımı okuyup bitiriyorum. Saat 13.00'te dersim bitiyor, öğretmenler odasına gidip yemeğimi yiyorum sonra da öğretmen servisini beklerken kitap okuyorum. Dolayısıyla kitap daha da çabuk ilerliyor. Bu durum mutluluk verici. Ama çok az öğrenci geliyor, en çok dört tane öğrenci geliyor. Kimi zaman bir öğrenci kimi zaman iki öğrenci geliyor. Bu duruma çok canım sıkılıyor, motivasyon sıfır oluyor. 23 Nisan hazırlıkları nasıl olacak bilemiyorum. Müdürüm bana dört öğrenciyle basit bir oyun hazırlamamı söyledi. Velileri yeniden arayıp konuşacağım. Bakalım ne olacak?
Evet dostlarım bende durum bu, yeniden görüşünceye dek sevgiyle, dostça kalın!



Hiç yorum yok: