20 Ekim 2014

Taptaze Kitaplarım


Merhaba dostlarım nasılsınız? Dilerim iyisinizdir. Ben de iyiyim. Geçen hafta Çarşamba günü annişime kavuştum. Cuma günü okuldan sonra İstanbul'a gittik. Hafta sonunu İstanbul'da geçirdim. Doktor kontrolüm vardı. Sevdiklerimi gördüm. Ve dün akşam Uzunköprü'ye döndüm.
Ben, bir ay sonrasının randevusunu almak için yanlış yerde beklerken doktorum benim adıma randevu aldı, soyadımı bile biliyor. Çok şaşırdım, minnetle doldu içim.  Birgül ablam sayesinde tanıdım doktorumu, devlet hastanesine gidiyordum önceleri. Sonra özele geçti. Aylardır soyadımı kullanmıyordum özelde, gerek kalmıyordu. Birgül ablayla paylaştım, dediği gibi çok çok değerli doktorumuz hastalarına önem veriyor.
Allah doktorumuzu başımızdan eksik etmesin.
Geçen hafta annişimle ısmarladığımız kitaplarıma ve ipad'ime kavuştum. Böylece kitaplarımın resmini çekip siz dostlarımla paylaşabiliyorum. Fotoğraf makinem yok mu? Var elbette. Ama ben tembelleştim birazcık. Fotoğrafları bilgisayara atmaya üşenir oldum. İpad'imden hemencecik facebook'a atıyorum. Fotoğrafları ileti olarak kendime gönderiyorum. İşte böyle şipşak halloluyor işler.
Şimdilik benden bu kadar dostlarım, yeniden görüşünceye dek sevgiyle kalın!

Hiç yorum yok: