27 Ekim 2014

Hava Soğuk mu Soğuk


Merhaba sevgili dostlarım, nasılsınız? Dilerim iyisinizdir. Ben de iyiyim. Bugün hava çok soğuk. Okula gitmeden önce annemi aradım. Annem kaban giyebileceğimi söyledi. Komik olup olmayacağımı sordum. Ve annemin komik olmayacağımı söylemesi üzerine kabanımı giyip okula gittim. Meğerse bugün herkesin üzerinde kaban varmış. Bulgaristan'da kar yağmış, bize o kadar yakın ki!
Okulda hep nescafe üçü bir arada içerim. Ama bugün hava çok soğuk ve yağışlı olduğu için canım çay çekti. Stajyerim sağolsun, bana limon aldı da çayımı büyük bir keyifle içebildim. Eğer evden çıkmadan önce canımın çay çekeceğini bilseydim limonumu alır da giderdim. Sonrasında kahvemi de içtim tabii ki! Bugün çocuklara Atatürk resmi boyattım. Daha doğrusu Atatürk resmi ortada, yaprakları boyadılar. Sonra da kırmızı kağıtların üzerine önceden hazırladığımız ay ile yıldızı yapıştırdılar, bayrak yaptılar.
Annem mi?  Akçay'a taşındı, evi yerleştiriyor, sıra benim odama, kitaplarımı yerleştirmeye gelmiş. Aslında gittiğim zaman ben yerleştirecektim ama ne zaman gidebileceğim belli değil. Oda dağınık duruyor, annemin gözüne battıkça rahatsız ediyor. Bu yüzden işe girişmiş. Kıyamam, çok yoruldu. Ama işi bitince içine sinecek, rahatlayacak. Bizde durum bu. Yeniden görüşünceye dek dostça kalın!

Hiç yorum yok: