10 Temmuz 2014

Tatili İple Çekerken...


Merhaba dostlarım, nasılsınız? Dilerim çok iyisinizdir. Ben mi? Çok iyiyim. Annişim, kedişim ve ben bugün Avşa adasına geldik. Hem de Misi için üzülmeden. Çünkü deniz otobüsünde kedi ve köpekleri kutularıyla dışarıda tutmak şartıyla kabul ediyorlar. İple çeke çeke nihayet tatilimiz bugün başladı. Biz öğretmenlerin tatilli bu yıl Ramazan nedeniyle 27 Haziran'da başladı. Ama ben bu tatilden bahsetmiyorum. Anlatmak istediğim deniz ve kumdan ibaret. Güneş diyemiyorum çünkü dayanamıyorum. Ayrıca doktorum güneşe çıkmamamı söyledi. Durum bundan ibaret. Annişle ben bugün iki kez merkeze gidip alışveriş ettik, bir şeyler yedik, içtik ve eve döndük. Aslında ben deniz otobüsünde yazımı yayımlayıp siz dostlarımla daha önceden paylaşacaktım. Ama mobil internetin çekimi denizde güçlü değildi. Bu yüzden paylaşım gecikti.  Avşa'yı sevdim, evimizin hemen karşısında deniz var. Buradan denize girilebiliyor. Biz Mavikoy'dayız. Kalabalık değil. Merkez de güzel, cıvıl cıvıl. Sevgili dostlarım bugünlük benden bu kadar, yeniden görüşünceye dek dostça kalın!



Hiç yorum yok: