20 Eylül 2013

Waffle


Sevgili dostlarım merhaba! Rutin doktor kontrolü nedeniyle dün akşam İstanbul'a geldim. Bugün doktoruma gittim, döndüm. Annemle birlikte Güldal ablama geldik, çayımızı içtik. Sevgili ablacığım, bana daha önceden söz verdiği üzere enfessss waffle'sinden yaptı. Enfesss ötesi waffle'yi afiyetle götürdük! Oburluğum tuttu!
Ablam, waffle makinesi almıştı, arada bir yapıyor, çok ta iyi ediyor, sağolsun! Ben, İstanbul'a geldiğim için pek mutluyum! Sizlerin de keyfi yerindedir umarım!
Tarife geçiyorum!

Malzemeler (4 kişilik) :
1/2 kg süt
1 yumurta
50 gr tereyağ
125 gr pudra şekeri
300 gr un
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu

Yapılışı:
Önce yumurta ile pudra şekeri çırpılır. Azar azar süt eklenir. Tereyağı eritilir. Un, kabartma tozu, vanilya eklenir. Çırpılmaya devam edilir. Waffle makinesi varsa birer kepçe dökülerek pişirilir.
Afiyetle yenir!

*Hamiş neymiş? En kısa zamanda bir waffle makinesi edinilmeliymiş! :)))

Dostlarım, en kısa zamanda görüşmek dileğiyle, sevgiyle kalın!








Hiç yorum yok: