21 Nisan 2011

23 NİSAN


23 Nisan'da İstanbul'da olacağım! Bu nedenle şimdiden kutlamaya karar verdim. Ne de olsa deliye her gün bayram! Şaka bir yana, biz, okulumuzda yarın kutlama yapacağız! Atatürk, çok çok güzel bir iş yapmış, bu günü, çocuklara armağan etmiş! Üstelik te dünyada bir tek lider,çok önemli bir günü çocuk bayramı ilan etmiş, kutlanmasını sağlamış! Başka söze gerek var mı? Yok, ne haddime!

Dünya Çocuk Bayramı


Kiminin saçı siyah,
Kiminin saçı sarı…
Ankara’da buluştu,
Dünyanın çocukları.

Her Yirmi Üç Nisan’da
Tekrarlanır bu olay.
Buluşma nedenini,
Açıklamak çok kolay.

Bu kocaman dünyada
Ülke sayısı çoktur.
Oysa ki hiç birinin
Çocuk Bayramı yoktur.

Dünyanın çocukları
Yurdumuza koşuyor,
Her Yirmi Üç Nisan’da
Cıvıldaşıp coşuyor.

Türkiye konuklarla,
Kalpler sevgiyle dolsun.
Dünya Çocuk Bayramı
Herkese mutlu olsun!

Altan Özyürek

* 19 Mayıs'ta, Türkan Saylan'ın hayatını anlatan "Türkan" adlı film gösterime girecekmiş!
Bugün öğrendim, şimdiden paylaşmak istedim! "Türkan" ile buluşacağım zamanı iple çekiyorum!

** Bu resmi çok sevdim,içime sinerek yayımlıyorum!

Hiç yorum yok: