4 Aralık 2010

Sımsıcacık Bir Yeni Yıl İçin


Merhaba dostlarım, annem yanımda, keyfim yerinde!
İleti kutuma gönderilen duvar kağıtlarını görünce dayanamayıp yeniden bir yeni yıl etkinliği düzenleme kararı aldım.
Ama bu etkinlik diğerlerinden farklı. Bu kez blog arkadaşlarımıza değil de sevdiklerimize, ruhumuzu şımartmak için kendimize aldığımız özel armağanları blogumuzda paylaşacağız.
Etkinliğe katıldığınızı bana gönderdiğiniz yorumlardan anlayacağım. Aynı başlığı kullanarak hediyelerinizi, mutlu an'larınızı bizlerle paylaşırsanız ne güzel olur! Yeni yıl gecenizi de paylaşabilirsiniz!

Yeniden buluşuncaya dek dostça kalın!

2 yorum:

sevdamavisi dedi ki...

Canım gülüm,
ben de sıyrılmaya çalışıyorum o ölü toprağından. bugün tekrar bloğuma yazmaya başladım. artık silkelenmelii. senin de iyi olmana çok sevindim. Öpüyorum canım umarım katılabilirim etkinliğe de..

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Evet canım, bir an silkelenmeli! Yaşam çok kısa! Seni çok öpüyorum!