20 Mart 2010

Yeniden Kitap,Kahve ve Çikolata Keyfi

kahve etk

Arkadaşlar, yeniden bir kitap, kahve ve çikolata etkinliği başlatıyoruz!
Şartımız değitirme kartlı olması ve hediyelerin Anneler Günü'nde sahiplerine ulaşmış olması!
23 Nisan'da etkinliğe katılım sona erecek, ben de sizlere bir ertesi gün çekiliş sonuçlarını bildireceğim! Sonra da size hediyelerinizi alıp size çıkan kişiye göndermek olacak!
Hediyelerimizi yayımlama tarihi ise 19 Mayıs Çarşamba günü! Etkinlik banneri ve başlığı ile birlikte yayımlıyoruz!
Keyifli bir etkinlik olması dileğiyle!EKime hediye alacağımı merak ediyorum şimdiden!
Sevgili dostlarım yoğunluğum nedeniyle sizleri her zaman ziyaret edemiyorum!
Özür dilerim!
Yeni yeni kitap-kahve etkinliklerinde buluşmak dileğiyle! Dostça kalın!

Not: Sevda'mın bu banner'ını da çok sevip benimsediğim için yeniden kullanmak istedim!

2 yorum:

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Cnm etkinliğinden haberdarım ama acele etmek istemedim.Zaman yaklaşınca sana haber vericem.Çok seviyorum bu oyunu ama bir pürüz çıkar da katılamazsam mahçup olurum.öptm.Sevgilerle...

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Peki Aslıcığım! Dilerim etkinliğe katılırsın!
Kocaman sevgiler sana!