7 Şubat 2009

Okulda Yeni Yıl Kutlamamız

Yeniden merhaba! Ben, uzunca bir süredir blogumu iyi serdim, değil mi?
Ama boş durmuyorum, kendimi keşfetme çalışmalarına yoğunluk verdim, farkındalıklarımla, düşündüklerimle, duyumsadıklarımla ilgili olarak bol bol yazı yazıyorum. Kitap çalışmalarım da başladı. Bu nedenle zaman zaman buradan kopabiliyorum.

Yeni yıl hazırlıklarımız çok heyecan vericiydi. Arkadaşım Ayla, Gülşen teyzemiz ve ben çocuklara sürpriz yapmak için epeyce uğraştık. Yorucu oldu ama değdi. Çocuklar da süsleme, hazırlık aşamasına katkıda bulundular. Gözlerinin içlerinin sevinçle, coşkuyla parladığını görmek bizi mutlu etmeye yetti.

Aylacığım, alışveriş işleri ile epeyce bir ilgilendi. Birlikte çocuklara küçük hediyeler seçtik.
Ama arkadaşımın emeği çok büyük. Bir de ikna, rica yeteneğini kullanıp ta benim kendisine anlattığım Noel Kardan Adam'ı alıp ta bana haber verince havalara uçtum. Benim, oturduğum yerde vermiyorlar. :(( Çünkü geçen sene bir arkadaş almıştı. Olsun, bizim de artık yeni yılda kullanmak üzere bir kardan adamımız var, üzerindeki yılı değiştirip uzun yıllar kullanabiliriz!

Neşeli Melekler Sınıfı ve neşeli öğretmenleri ;)) On kilo fazlası var bu neşeli öğretmenin! Bugün dolayısıyla kilo vermeye yönelik çalışmalar başladı. Porsiyonları küçültüp midesinin dişleri olmadığını kendine hatırlatarak! ;)))

Neşeli Melekler Sınıfı, onları da düşünen, ayırmayan Ayla Öğretmenleri, onları hep düşünen Gülşen Teyzeleri

Kelebekler Sınıfı ve biricik Ayla öğretmenleri


Kelebekler Sınıfı ziyafette! Neşeli Melekler'in dalgın öğretmeni tam da o gün fotoğraf makinesini yanına almayı unutmuş, çok ayıp çok. Sonra Ayla öğretmene haber vermiş, Ayla öğretmen de mümkün olduğunca erken gelerek Neşeli Melekler'in resimlerini çekmiş. Dolayısıyla ziyafet resimleri olamamış. Olsun! Çikolatalı pastamızı da, ikramlık çikolatalarımızı da biz yaptık. Görünümlerini beğenmedim yalnız!

Yeni yıl partisi başlıyorrrr!



Neşeli Melekler ve Kelebekler ne güzel kaynaştılar!


Gözlerdeki neşeli, keyifli pırıltılara bakın!


Bu kartlarla da tüm sevdiklerimize mutlu yıllar diledik!

Yeniden buluşuncaya dek sevgiyle kalın!

3 yorum:

Cafe Gusto dedi ki...

Gülen yüzleri solmasın.Ellerinize sağlık hepinizin..sevgiler..

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Ne kadar güzel şeyler yapmışsınız, paylaşmışsınız.Çocuklar için yapılan herşeye değer bence.
Gerçekten bu aralar çok az geliyorsun bu kadar kendini keşfetme yoksa aramaya çıkıcaksın:))))

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Serpilciğim, canım, çok çok teşekkür ederiz canım!
Sana da sıcacık sevgiler!

Aslıcığım, çok teşekkür ederiz! Bence de çocuklar için her şeye değer! Kendimi keşfede keşfede kaybedeceğim, öyle mi? ;)))
Bazen bana da öyle geliyor açıkçası!
Sımsıcacık sevgiler!