16 Kasım 2008

Buruk Bir Doğum Günü


Merhaba, dün benim doğumgünümdü. Ancak yavru kedimiz Yumak'ı da çok kısa bir süre önce kaybettiğimiz için biraz buruk bir doğum günü geçirdim. Ben,sevgili arkadaşım
  • Sevda
  • ya, etkinlikten önce Yumak'ın hastalığından, onunla ilgilendiğimden söz etmiştim, gelişimin belirsiz olduğunu da belirtmiştim. Eğer kedim ölürse buluşma etkinliğine katılamayacağımı yazmıştım. Hiç tadım olmadığı için etkinlikle de ilgilenemedim açıkçası.


    Ve bunca yoğunluk içersinde Sevda ile de görüşemedik. Dün, bana gelen iletilerden de buluşmanın gerçekleşemediğini öğrendim. Üzüldüm açıkçası,inşallah başka zaman acısı çıkarılabilir!
    Sevgiyle kalın!

    8 yorum:

    GANNE dedi ki...

    Burçakcım, canım, demek kaybettiniz Yumak'ı. :( başınız sağolsun. Üzüldüm çok.
    Umarım bundan sonraki doğum günlerinde hep mutlu olursun. Herşey gönlünce olsun, dogum gunun kutlu olsun. Opuyorum. :)

    mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

    Canım Fadimeciğim, evet maalesef Yumak'ı kaybettik. Çok teşekkür ederim dilerim senin de her şey her zaman gönlünce olur hassas arkadaşım benim! Çok öptüm!

    aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

    cnm ne diiim bilmiyorum başın saolsun:(( Yeni doğumgünlerine mutlu girmen dileğiyle öptüm.Sevgiler...

    elif dedi ki...

    canım geçmiş doğum günün kutlu olsun yumak'ın içinde üzüldüm
    yeni yaşının da sana huzur getirmesini dilerim.
    SEVGİLERLE
    HOŞÇAKAL

    Adsız dedi ki...

    Canım, çok üzüldüm, başınız sağolsun. ne kadar da tatlıymış Yumak. Doğum günüde kutlu ve mutlu olsun. Nice sağlıklı huzurlu t,yaş günlerine sevdiklerinle birlikte.
    Sevgilerimle

    mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

    Aslıcığım, teşekkür ederim tatlım!
    Haklısın insan ne diyeceğini bilemiyor gerçekten de! Sıcacık temennilerin içn de çok teşekkür ederim! Kocaman sevgiler!

    Elifçiğim, içten temennilerin için de üzüntümü paylaştığın için de çok sağol!Yeni yaşımız hepimize huzur getirir inşallah!
    Sıcacık sevgiler!

    Özlemciğim, canım benim, her şey içn çok çok çok teşekkür ederim! İyi ki varsınız, sevincimi de hüznümü de paylaşabiliyorum!
    Nice sevinçler paylaşma dileğiyle!
    Kucak dolusu sevgiler!

    Hanife dedi ki...

    Burcak'cigim,
    Inanamiyorum.. Cok zor olmali, arka arkaya.. Ne desem bilmiyorum..
    Umarim bundan sonraki tum dogum gunlerinde yuzun hep gulsun..

    mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

    Canım, beni anladığını çok iyi biliyorum! Çok çok teşekkür ederim anlayışlı arkadaşım benim!
    Çok zor oldu şimdi doktorumuzun verdiği miniş ile teselli buluyorum! Ona da alıştık, çok seviyoruz.Seni çok öpüyorum canım arkadaşım benim!