10 Kasım 2008

ATATÜRK DİYOR Kİ


İki Mustafa Kemal vardır: Biri ben, et ve kemik, geçici Mustafa Kemal... İkinci Mustafa Kemal, onu "ben" kelimesiyle ifade edemem; o, ben değil, bizdir! O, memleketin her köşesinde yeni fikir, yeni hayat ve büyük ülkü için uğraşan aydın ve savaşçı bir topluluktur. Ben, onların rüyasını temsil ediyorum. Benim teşebbüslerim, onların özlemini çektikleri şeyleri tatmin içindir. O Mustafa Kemal sizsiniz, hepinizsiniz. Geçici olmayan, yaşaması ve başarılı olması gereken Mustafa Kemal odur! "

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

3 yorum:

sibellebutikpasta dedi ki...

Burçakcığım hepimiz Atatürk'ün izinde, onun yolunda ilerlemeye devam edeceğiz. Ne mutlu Türk'üm diyene!...

Tijen dedi ki...

Burçak'cığım,
Ne zamandır sesin çıkmıyor, bir merhaba diyeyim dedim.

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Sibelciğim, canım benim, elbette hepimiz Atatürk'ün yolunda ilerleyi sürdüreceğiz! Ne kadar güzel ve anlamlı yazmışsın! Teşekkür ederim canım!
Sıcacık sevgiler!

Tijenciğim, merhaba canım!
Ben sana bir kaç kez yazmıştım, sen o aralar yurt dışındaydın!
Ben de ikinci kez kedimi kaybettim, çok üzüldüm doğrusu, biraz fazlaca koptum siz dostlarımdan, arkadaşalrımdan değil mi?
Seni çok öpüyorum!