14 Ağustos 2008

Enerji [D]evrimi'nde Dördüncü Adım


Merhaba arkadaşlar, bugün Enerji [D]evrimi'nde 4. adıma geçtik!

Adım 4: Ampül üreticilerini zorlayın.

Greenpeace dünyanın en büyük ampül üreticilerinden bazılarıyla üst düzey görüşmeler yürüterek, onlardan 2010 yılına kadar israf (akkor) ampülü üretmeyi durdurmalarını talep ediyor. Ne kadar çok insan onları zorlarsa, o kadar çok dinlerler.
Toplu dilekçeye adınızı eklemek için lütfen
  • greenpeace
  • tıklayın!
    Not: Arkadaşlar, sevindirici bir haber! Bu çabalarımızla yolu yarılamışız bile! Ama çabalarımızı, emeklerimizi yarı yolda bırakmıyoruz değil mi?


    Yeniden görüşünceye dek sevgiyle kalın!

    2 yorum:

    GANNE dedi ki...

    Burçakcığım çok duyarlısın. Senin sayende bizim de haberimiz oldu Enerji [D]evriminden. Çok teşekkürler. Katılacağım. Opuyorum. :)

    mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

    Fadimeciğim, canım, çok teşekkür ederim!Takdir etmen beni çok mutlu etti!
    Hepimiz katılalım ve bu konuyla ilgili yazılar yazalım tatlım!
    Birlikten kuvvet doğar!
    Kocaman öpüyorum seni canım!