29 Haziran 2006

KPSS Telaşı



Merhaba Arkadaşlar
Cumartesi günü KPSS'ye giriyorum, gazam mübarek ola! Öyle heyecanlıyım ki anlatamam size! Ama öyle çok iyi hazırlanamadım, seneye yeniden gireceğim gibi geliyor, sınavdan çıkar çıkmaz düzenli bir şekilde çalışmaya başlayacağım (suçluluk duygusuyla ezilen çocuklar gibiyim değil mi?
Arkadaşlar, bu blogu oluşturmakta sizin birbirinizle olan güzel iletişiminiz, paylaşmayı sevmeniz etkili oldu bunu biliyorsunuz değil mi? Hele ki biricik arkadaşım Sibel'in katkılarını
yadsıyamam, öyle çok destek oldu ki, sağolsun!
Blogu oluşturmama da yardım etti, beni manevi yönden de destekledi, çok harika ve yardım sever bir dost kendisi. Bunu sizler benden çok daha iyi biliyorsunuzdur zaten ama ben içimdeki duyguları dile getiriyorum yalnızca!
Sibel'in blogunu ilgiyle izliyorum, bugün ne yapmış bakalım diye, bilgisayarı açar açmaz sabırsızlıkla önce onun bloguna bakıyorum!
Tariflerinden uyguladıklarım oluyor, sonuçtan çok memnun kalıyorum, çok lezzetli yaptıkları belli, ağız tadımız çok yakın hatta aynı bile diyebilirim çoğu zaman!
Yarın akşam için onun Rokalı Tabule'sini yapmayı düşünüyorum!
Sibel ile yazışıyoruz, ona sınava hazırlık olarak yapmayı düşündüklerimi anlattım, fikir sordum, bana sandviç ekmeklerini önerdi, sınav için yüksek yiyeceklerden tüketmemi önerdi,
light ürünler düşünmemem uyarısında bulundu! Ben de ismi çok ilginç geldiği ve yapımı basit olduğu için Semmel ekmeklerini denemeye karar verdim. Amam henüz bir fotoğraf makinem olmadığı için bloguma koyamayacağım!
Ceylanım da resimleri henüz gönderemediği için yaptıklarımı yazamıyorum, Cumartesi akşamı mısır ekmeği yapmayı düşünüyorum, Defne Koryürek usulü, Pazar günü de Kabaklı ve fesleğenli muffin yapmayı düşünüyorum (Portakal ağacı'ndan). Benim bir büyüğüm Aytülcüğüme gideceğiz, yeni evine taşındı, elimiz boş gitmeyelim hem de onun kamerasıyla
yaptıklarımı çekebilirim diye umuyorum!
Arkadaşlar, şimdi bana diyeceksiniz ki sen hep bizim yaptıklarımızı uyguluyorsun, resimlerine yer verebildiğim sürece kendi yaptıklarımı da yazacağım söz veriyorum!
Yengem'in İsviçre'den getirdiği Backpulver kabartma tozunun arkasında çok güzel bir tarif vardı, Grosmutter Art Apfelkuchen (Babaanne usulü elmalı tart), onu Türkçe'ye çevirmiştim, bir kaç kez yaptım, çok yumurtalı diye uzun yıllardır yapmıyordum ama bir gün yapıp onu da bloguma koyacağım, hiç yumurtanın çokluğu ve tereyağı anlaşılmıyor ama ben Luna ile yapıyordum, Sibel ile Sevincim Luna margarini önermiyorlar bu yüzden Becel ile Mavi-Yeşil margarin kullanıyoruz şimdi. Dolayısıyla da tarifimi bu iki margarinden biri ile uygulayacağım! Öyle güzel ki, arada bir yapmaya değer!
Size iyi akşamlar, iyi tatiller diliyorum, hafta sonu en geç Pazartesi günü görüşmek dileğiyle!
Keyifli günler!

Hiç yorum yok: