24 Şubat 2021

Yeniden Buluşma


 Merhaba sevgili dostlarım nasılsınız? Dilerim çok iyisinizdir. Biz de iyiyiz. Sayılı günler büyük bir hızla geçiyor. Okullar açılacak. Siz dostlarımla buluşmadan önce önümüzdeki haftanın planlarını hazırladım. Planlar hazır ama ben psikolojik açıdan okulların açılmasına hiç hazır değilim. Evde olmaya Misi de ben de alıştık. Bu arada aşı için sürekli MHRS'ye giriyorum, 2023'e mesaj yolluyorum. Aşıda öncelikli sırada olmadığım yanıtını alıyorum. Oysaki bugün dolayısıyla öğretmenler aşılanmaya başlamışlar. Bakalım bana ne zaman sıra gelecek? Aslında 2 doz aşılamamız tamamlanmalı ve üstünden iki hafta geçmeliydi, okullar o zaman açılmalıydı. Aşılama çok gecikti ama okulların açılması için çok acele ediliyor. Olacak iş değil. İşte bizde durum bu. Şimdilik benden bu kadar. Yeniden görüşünceye dek sevgiyle kalın dostlarım. 


Hiç yorum yok: