3 Ağustos 2018

Ayvalıklı Olduk


Sevgili dostlarım merhaba, nasılsınız? Dilerim çok iyisinizdir. Biz de çok iyiyiz. Dostlarım iki ayı aşkın süredir bloguma yazmıyormuşum. Çok şaşırdım. Sizlerle son görüşmelerimizde il içi atama başvurumdan söz etmiştim. Atamalar sonuçlandı, Ayvalık Altınova merkez çıktı. Hiç ummuyordum. Hatta bir B planı bile oluşturmuştum. İl içi atama çıkmazsa il dışına başvurup İzmir yazacaktım. Atamanın sonucu sürpriz oldu. Altınova merkez çıkması daha da büyük bir sürpriz oldu, sevinçten havalara uçtuk. Neyse okullar kapandı, seminer sona erdi, toparlanma, taşınma telaşı başladı. Annemin evi henüz satılmadı. Taşındık, dokuz yıldan sonra yeniden aynı evdeyiz. Artık Ayvalıklı olduk. Yaşasın hayat. Bu arada internet nakli için başvurduk. Naklin sonuçlanması, arızanın giderilmesi, ablamlarla plaja gidilmesi derken yazmaya ancak fırsat bulabildim. Bugün de Ayvalık aşırı rüzgarlı, denize gidemedik. Sevgili dostlarım benden şimdilik bu kadar, yeniden görüşünceye dek dostça kalın!

Hiç yorum yok: