16 Ocak 2018

Sömestr'a İki Kala


Merhaba sevgili dostlarım nasılsınız? Dilerim çok iyisinizdir. Annem, ben ve Misi iyiyiz.
Cumartesi günü ilk defa temizlik yapmadım, akşam üstü annem geldi. Sevinçten havalara uçtum.
Pazar günü evimde büyük temizlik vardı. Ümmühan abla geldi, evimi temizledi sağolsun.
Dün annemle hesap kitap işlerimiz vardı. Sonra dışarı çıktık, yemek yedik. Eve döndük, Siyah Beyaz Aşk'ı seyrettik. Bu sabah annişimle kahvaltı ettik, vedalaştık. Ben işe gittim, annem yola çıktı, yuvaya döndü. Sık sık telefonlaştık. Cuma gününü iple çekiyorum, Allah izin verirse Misi ile yuvaya gideceğiz.
Pazar günü ben Misi'yi tuttum, annem tırnaklarını kesti. Misi tırnağı kesilirken Gremlin'lere döndü yine, annemin parmağını kanattı cadı kızım. Tırnaklarının kesilmesinden hiç hoşlanmıyor, deli bir enerjiye sahip oluyor.
Pazar günü kar yağacaktı, yalan oldu. Şimdi de Cuma günü kar yağacağı söyleniyor, hayırlısı olsun.
Tatilim başladıktan bir hafta sonra büyük ablam ile küçük yeğenim gelecekler. Bir hafta belki daha da fazla kalacaklar. Ben kös kös evime döneceğim çünkü gözüm arkada kalacak. İnşallah annem Ayvalık'a taşınır, benim de tayinim çıkar da annemle çok yakın oluruz. Böylece gözüm daha az arkada kalır. En kısa zamanda yeniden görüşmek dileğiyle sevgiyle  kalın dostlarım!

* Yazımın üst kısmına kış fotoğrafı koymak istedim, bu resmi görünce çok sevdim, içim sımsıcak
oldu ve kullandım, siz nasıl buldunuz?

Hiç yorum yok: