5 Kasım 2016

Uzun Bir Aradan Sonra


Merhaba dostlarım, nasılsınız? Dilerim çok iyisinizdir. Ben ve Misi iyiyiz. Sizlerle buluşmaya uzun bir ara vermişim, görünce inanamadım. Bir ay üstelik artı üç gün var. Hepimizin kafası yoğun.
Güldal ablam boyun fıtığından şüphelenilince MR çektirdi. Sonuç beyin sapında lezyon olduğu  saptandı. Ameliyatla kitle alındı. Bu kez komplikasyonlar oluştu. Kusmalar, değişik bir menenjit türü derken ablam yirmi gündür hastanede. Şimdi iyi. Beyindeki iltihap 4500 dolaylarında iken 200'e inmiş. Şimdi amaçları 50'ye indirmek. Bu nedenle ablamı hastanede tutuyorlar. Aytül ablam sürekli gidiyor. Annem 15 gün ablamın yanında kaldı. Şimdi Aytül ablamda. Sürekli ziyaret ediyorlar.
Allah şifasını versin inşallah. Ben henüz gidemedim. Eve çıksın, ilk fırsatta bir haftasonu gideceğim.
Ben de sürekli arıyorum, durumları öğreniyorum. Bol bol dua ediyorum. İşte dostlarım bizde durumlar böyle, yeniden görüşünceye dek sevgiyle kalın!

Hiç yorum yok: