23 Şubat 2016

Frambuaz Reçeli



Merhaba dostlarım, nasılsınız? Dilerim çok  iyisinizdir. Ben iyiyim, Misi hanım da iyi. Bu hafta sonu Bigadiç'teyim çünkü Misicik küsüyor. Yılbaşı öncesi ve yılbaşı haftası Akçay'a gittim, kızım darıldı bana. Ben de onu üzmekten kaçınıyorum doğrusu. Onun için bir hafta Akçay'a gidiyorsam sonraki hafta sonunu kızımla geçiriyorum.
Bugün arşivden bir tarifle karşınızdayım. Frambuaz reçeli pişirilmeden yapılıyor ve çok lezzetli oluyor, cheseecake yapıp üstüne meyve sos olarak Frambuaz reçelini koyabilirsiniz. Tarife gelelim.
 700 gr frambuaz için 700 gr toz şeker kullandık. Buzdolabında cam kapta sakladık ve üç gün boyunca yarım saat kadar tahta kaşıkla karıştırdık. Dördüncü gün reçelimiz hazırdı, kavanozlara boşaltıp yine buzdolabına koyduk.
Yeniden görüşünceye dek sevgiyle kalın dostlarım!

Hiç yorum yok: