21 Mart 2011

Bir İstanbul Kaçamağı


Hafta sonu İstanbul'daydım. Cumartesi sabahı yola çıktım, öğleden sonra evimizde olabildim. Anneciğimle birlikte olduk. Dayımlar yemeğe geldiler!Çok keyif aldık.
Ertesi günü de güzel bir uyku çektik. Annişimle kahvaltı keyfi yaptık, uzun uzun
sohbet ettik. Vee yola çıkma zamanı geldi. Kısa bir kaçamak oldu ama yine de ruhuma iyi geldi.
Bugün de buradayım işte! Keşan'a, hastaneye gittim, nöroloji doktorundan randevu almıştım. Buradaki doktorlar pek bi ekabir, hiçbir açıklama yapmadan ilaç veriyorlar!
Oh ne güzel vallahi! Ayrıca aidığınız ilacın türünde başka bir ilaç daha veriyorlar!
Öğleyin okuluma dönebildim.
Dün iyi bir uyku çekince gece uyuyamadım, bütün gün ruh gibi dolaştım!Evime döndüm, her şey yoluna girdi!
Ama öğrencilerinin seni özlediklerini görmek dünyanın en güzel duygusu!Sen de onları özlemişsin zaten! Üstüne üstlük seni gördükleri gibi "öğretmen geldiii" deyip bağırmıyorlar mı dünyaya bedel!

Hiç yorum yok: