15 Kasım 2010

Doğum Günüm Kedim ve Kitaplarım


Misi ve benim için büyük tatil başladı. Cmuartesi sabahı yola çıktık, İstanbul'a, öz evimize geldik. Kızım ve ben, annemin evinde resetlendik, formatlandık, fabrika ayarlarımıza geri döndük. ;))) Yani dinleniyoruz, kendimize geliyoruz.
Anne evi, anne yemekleri, anneyle düzenlenen etkinlikler, Aytül ile buluşma gibisi var mı?
Misi, İpsala'da bütün gün yalnız olduğu için tatminsiz oluyor. Burada çok mutlu, keyifli. Doyuma ulaştı.


Bugün benim doğum günüm. Artık 40 yaşındayım, 60'tan 20 önce, 20'den 20 yaş sonra. Kendime doğum günü hediyesi olarak bir sürü kitap aldım.İkisini de yanımda getirdim.
Aynı zamanda bayram tatil kitapları bunlar! Diğerlerini de yeri geldikçe sizlerle paylaşacağım. Yeni kitaplar yine alınacak. Ölene dek okumaktan vazgeçmek yok. Okumaya, öğrenmeye, öğrendiklerini paylaşmaya adanmış bir ömür! Benim için de yaşamın anlamı bu! Sevdiklerimi, güzellikleri, öğrendiklerimi sevdiklerimle paylaşmak.


İki kitap ta sevdiklerimizle ilişkilerimizi yeniden düzenlemek amaçlı yazılmış. Sağlıklı, mutlu, doyumlu ilişkiler kurabilmek amaçlı. Bağımlılıktan bağlılığa geçişi sağlamaya yardımcı.
Her eve lazım kitaplardan!Kitaplıklarımızda baş köşeye konmalık. İlişkilerine önem verenlere, özenle büyütmeye çalışanlara hararetle önerilir!



Benden şimdilk bu kadar! Yeniden buluşuncaya kadar dostça kalın!

2 yorum:

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Doğumgünün ve bayramın mutlu olsun Burçakcım:)) Yeni yaşın çok daha mutlu, sağlıklı, huzurlu olsun:)) Öptüm:)) Sevgiler!...

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Çok çok teşekkür ederim tatlım! Senin de bayramın kutlu olsun! Tüm sevdiklerinle bayram tadında günler geçirmen dileğiyle!