27 Ekim 2010

Yağmurlu Kitaplı Bir Gün


Yağmurlu, sakin, kitap okunası bir gün. Çocuklarım çok az! Sınıf sakin! Planlarımı da hazırlayabildim, etkinliklerimi de yapabildim. Yazı da yazabiliyorum. Çocuklarıma, bilgisayarımdan film bile seyrettirdim.
Kazan dairesinde bir sorun çıktı. Su, lavabo kullanımı sorun yaratacağı için öğleden sonra çocuklar çağrılmadı.
Yarın da zaten yarım gün! Sonra hayırlısıyla Misiciğimi alacağım ve ver elini istanbul!
Şimdi çayımızı yudumlayalım. Ve kitabımızı da elimize alalım. Mümkünse battaniyemize sarınalım. Hele bir de kedimiz, köpeğimiz varsa değmeyin keyfimize!
Nevzat Tarhan' ın kitabını 15 gün kadar önce İstanbul'dan aldım.Farkına varmadan yaptığımız hataları keşfedip daha doyumlu bir hayat yaşamak mümkün.
Kişisel gelişim kitapları çok güzeldir. Vaat ettikleri de fazladır. Beklentiyi yüksk tutar. Siz, yükselttiğiniz çıtaya uygun davranamazsanız yıkımı da büyük olur!
Kendinizi gerçekçi değerlere göre yargılamış olmamış olursunuz.
İşte burada uzman doktorların yazdığı gerçekçi kitaplar imdada yetişir. Bize rehberlik eder.
En güzel yolculuk insanın kendi içine yaptığı yolculuktur. Hepimize kendiyle barışık günler diliyorum. Dilerim bir gün bu dünyada herkes kendisiyle barışık olur. O zaman çatışmalar da çıkmaz. Ütopya güzeldi ama değil mi?
İpsala, bugün çok soğuk ve yağmurlu. Fırtınalı!
Benim çocuklarım yeniden film izlemek istiyorlar! Şimdilik hoşçakalın!

3 yorum:

Hediye ve Gökçekız dedi ki...

Merhaba Burçak Hanım.Bir süredir güzel yazılarınızı ilgi ile okuyorum.Şuan yaşadığımız yerden ;yağmurlu Lüleburgaz gününden , bende iş yerimde çayımı yudumlarken güzel düşüncelerinize katıldığımı,Gökçekızım için yazdığım güncede sizi izlediğimi belirtmeden geçemedim....
Hoşçakalın.
Gökçekızımdan ve benden sevgiler.
Sağlıcakla kalın....

Konuştuğum Kadar Yazsam dedi ki...

size içten katılıyorum, kişisel gelişim kitapları güzeldir!
yağmurlu günde daha mı ılımlı yaklaşıyorum her şeye bilmiyorum ama ben de bugün çocuklarımla çok eğlenceli sakin bir gün geçirdim.. 53 öğrencim olmasına rağmen.. birazdan da dediğiniz gibi kahve ve kitap keyfi.. (yoksa battaniye miydi:))
kişisel gelişim üzerine önerdiğiniz kitapalrı bekliyorum, nacizane benim önerim "mutluluk projesi" dir mesela..
sevgiyle kalın..

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Hediye Hanım, sıcacık yazınız için çok teşekkür ederim! Gökçekız ve size İpsala'dan sıcacık sevgiler!

Değerli Hocam,güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim. İkimiz için de öğrencilerimiz için de keyifli bir gün olmuş anlaşılan.
Öneriniz için çok çok teşekkür ederim. Saygılar, sevgiler!