28 Kasım 2009

Yaşadıklarımdan Öğrendiklerim...


* Vedaların acı vereceğini bilsek te kaçınılmaz olduğunu öğrendim.

* Uzayan vedaların baş ağrılarımızı, mutsuzluğumuzu arttırdığını öğrendim.

* Sevilmediysek gururumuzu düşünüp arkamıza bakmadan gitmemiz gerektiğini öğrendim.

* İçimiz kan ağlada da, uykusuz geceler geçirsek te, gözyaşlarımız fazla mesai yapsa da hayatın devam ettiğini öğrendim.

* Ve fark ettim ki vedalaşmak ne kadar üzüntü verse de, canımız yansa da ağrılarımız hafiflemiş.

* Ve öğrendim ki sevgi dilenilmez! Dilenilir gibi hareket edilmez!Çünkü sevgi paylaşılırsa güzeldir!

* En önemli şeyin kendimizi sevmek, kendimizi teselli edebilmek için içimize yönelmek, yarından umut etmek olduğunu öğrendim.

* Ve hala çok saf olduğumu anladım. Bu dünyada kimseye, hiç kimseye koşulsuz güvenilmemesi gerektiğini öğrendim!

* Son olarak kendimize bir buket çiçek hediye edip ruhumuzu şımartmak gerektiğini öğrendim.

Hiç yorum yok: