25 Ekim 2009

Üçüncü Şahsın Şiiri


İnsan, yüreğinde neyi yaşarsa onu yansıtıyor değil mi?

Gözlerin gözlerime degince
felaketim olurdu,ağlardım
beni sevmiyordum, bilirdim
bir sevdigin vardı,duyardım
çöp gibi bir oğlan,ipince
hayırsızın biriydi fikrimce
ne vakit karşımda görsem
öldürecemden korkardım
feleketim olurdu aglardım
ne vakit maçka'dan geçsem
limanda hep gemiler olurdu
ağaçlarkuş gibi gülerdi
sesizice bir cigara yakardım
parmaklarım ucunu yakardım
kirpiklerini eğerdin,bakardın
üşürüm,içim ürperirdi
felaketim olurdu, ağlardım
akşamlarbir roman gibi biterdi
jezabelkan içinde yatardı
limandan bir gemi giderdi
sen kalkıp ona giderdin
benzin mum gibi giderdin
sabaha kadar kalırdın
hayırsızın biriydi fikrimce
güldü mü cenazeye benzerdi
hele seni kollarına aldı mı
felaketim olurdu,ağlardım

ATİLLA İLHAN

2 yorum:

sevdamavisi dedi ki...

ahh ne güzel. yüreğine sağlık canım. şiirler hep olmalı hayatta ve hatırlatılmalı. sen hep yapıyorsun. iyi ki yapıyorsun. sevgiler.

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Sevdacığım, sen de bunu yapıyorsun! Ve yapılanı görüp takdir edebiliyorsun! Güzellik senin içinde! Teşekkür ediyorum! Ve de seni kocamann öpüyorum!