8 Mart 2021

Sağlıklı Yaşam


Sevgili dostlarım yeniden merhaba, biz hep sağlıklı besleniyoruz. Sebze ağırlıklı besleniyoruz.  Benim fazla kilolarım var, insülin direncim var. Hep bir programa başlayacağım, erteliyorum. Benim Edirne Uzunköprü'de çalışırken annem sayesinde tanıştığım Sebahat ablam var. Sebahat ablanın o zamanlar butiği vardı. Zaman zaman alışveriş ediyorduk. Sonra dostluğu ilerlettik. Görüşmeye başladık. Sebahat abla daha sonra bir firmada çalışmaya başladı, sağlıklı ürünler ile ilgili. Şimdi o firmanın adını unuttum. Daha daha sonra ise   https://www.ttsstar.com/ ile çalışmaya başlamış. Siz de bir ziyaret edin. Kendisi de denemiş. Sonuç almış, bana da söz etti. Araştırdım, aklıma yattı. Aldım, geçen hafta Pazar günü başladım. Bir haftada sonuç almaya başladım. Ama sizi yanıltmış olmayayım, bütün vücut sistemlerinin sağlıklı  çalışabilmesi için bantlar var. Ben stres için olanını da aldım, ondan da sonuç almaya başladım. Nanoteknoloji ile hazırlanmış ürünler. Sağlıklı yaşam için köklü bir  başlangıç yaptım. Bundan böyle daha dikkatli olacağım. Bu arada zayıflatma bantı yok, tokluk hissi yaratan bant var. Üç tane ile başlanıyor sonra açlık hissetmemeye başlayınca sayı ikiye düşüyor sonra da bire düşürülüyor. Ben henüz iki tane kullanıyorum. Bizde durumlar böyle. Sağlıklı beslenme kitapları da aldım, onları daha sonra paylaşacağım. Yeniden görüşünceye dek sevgiyle kalın!

 


Hiç yorum yok: